گوشی‌های آی‌فون را با لوازم جانبی اصلی اسپیگن در ایران بخرید

چند هفته پیش و در طی کنفرانس بزرگی که اپل در شهر نیویورک آمریکا برگزار کرد، جدیدترین محصولات این کمپانی مطرح آمریکایی که شامل آی‌فون 8، 8 پلاس و X بود، به همگان معرفی شد.

به طور حتم خریداران این کالاهای جدید و گران قیمت، به سلامت اسمارت فون خود اهمیت بسیار زیادی می‌دهند و بدین خاطر در همین کنفرانس، اپل نام 8 کمپانی را به عنوان شرکای تجاری خودش مطرح نمود که همگی از غول‌های این صنعت محسوب می‌شوند. در بین این نام‌ها، شاید اسپیگن برای کاربران ایرانی از بقیه آشناتر به‌نظر می‌رسید.

بایستی بدانید که اسپیگن، یک شرکت کره‌ای-آمریکایی است و از همان ابتدا با ارایه محصولات اصلی اپل همچون کیس، کاور، کابل، پاور بانک و… توانسته به عنوان یکی از شرکای اصلی برترین برند دنیا قرار بگیرد. این در حالی‌ است که به علت تنوع و قابلیت تولید بالا، اسپیگن پارتنر کمپانی‌های دیگر این صنعت نظیر سامسونگ و ال‌جی نیز محسوب می‌شود و همواره برای پرچم‌داران آن‌ها، محصولات متنوع و با کیفیتی را عرضه کرده است

خوشبختانه در کشور ما و از سال ۲۰۱۱، شرکت تجارت پاسارگاد به عنوان یکی از معتبرترین شرکت‌های توزیع کننده محصولات لوازم جانبی موبایل و آی‌تی در ایران، با در اختیار گرفتن نمایندگی انحصاری اسپیگن اقدام به عرضه محصولات این شرکت برای طرفداران و دوستدارانش در داخل کشور نمود؛ محصولاتی که با استفاده از کیفیت برتر، طراحی منحصر به‌فرد، رنگ‌بندی بسیار متنوع و اخذ استانداردهای بسیار سخت ارتش آمریکا، توانسته جایگاهی بی بدیل در این حوزه را در سطح جهانی کسب کند و متعاقبا در ایران نیز با عرضه این محصولات توسط شرکت تجارت پاسارگاد باعث گردیده تا خریداران ایرانی دسترسی به محصولات منحصر به‌فرد اسپیگن را داشته باشند.

بنابراین شما می‌توانید هم‌زمان با عرضه آی‌فون‌های جدید اپل در ایران، کالاهای با کیفیت اسپیگن را به عنوان لوازم جانبی اصلی این گوشی‌ها انتخاب کرده و آن‌ها را فقط با گارانتی معتبر تجارت پاسارگاد از فروشگاه‌های سراسر کشور تهیه کنید و البته، مراقب کالاهای تقلبی و بی‌کیفیت که صرفا با سوء استفاده از نام اسپیگن وارد بازار شده، باشید.

در پایان از شما دعوت می‌کنیم تا ویدئوی مربوط به اعلام رسمی اپل از اسپیگن به عنوان شریک اصلی این شرکت را تماشا کنید.

نوشته گوشی‌های آی‌فون را با لوازم جانبی اصلی اسپیگن در ایران بخرید اولین بار در پدیدار شد.