گوشی‌های جدیدی از کمپانی چینی LeEco در سایت TENNA رویت شد

LeEco Le 2s

شاید شما کمپانی چینی LeEco را بشناسید که در زمینه تولید تلفن‌های همراه فعالیت می‌کند و اکثرا محصولاتی باکیفیت و قدرتمند عرضه می‌کند. نمونه آن هم گوشی LeEco Le Pro3 است که در سال 2016 و در بنچمارک معتبر آنتوتو بالاتر از پرچمدارانی همچون S7 Edge ،G5 و Google Pixel قرار گرفت.

همانطور که در عنوان خبر مشخص است به تازگی و در سایت TENNA دو تلفن همراه با کد های LEX656 و LEX659 از این کمپانی مشاهده شده که تائیدیه آن را دریافت کرده‌اند.

طبق اطلاعاتی که از این دستگاه‌ها به دست آمده ظاهرا پردازنده هر دو نمونه یک چیپ 10 هسته‌ای با فرکانس کاری 2.3 گیگاهرتز است که 4 گیگابایت رم نیز در امر پردازش اطلاعات آن را همراهی خواهد کرد. وظیفه نمایش اطلاعات هم بر عهده یک صفحه نمایش 5.5 اینچی خواهد بود که رزولوشن 1080×1920 پیکسل (FHD) دارد. 32GB حافظه داخلی هم برای هر دو دیوایس در نظر گرفته شده است.

ابعاد این اسمارت فون‌ها 7.5*75.1*152.4 میلی‌متر است و وزنی معادل 168 گرم خواهد داشت. سیستم عاملی که در هنگام تست بنچمارک روی دستگاه اجرا شده اندروید 6 مارشمالو بود. حسگر اثر انگشت در پشت دستگاه تعبیه شده و وظیفه تامین انرژی آن برعهده یک باتری 3900 میلی آمپری است.این هندست در رنگ‌های طلایی، قرمز، نقره‌ای، سفید و خاکستری عرضه خواهد شد.

هر دو مدل دارای طراحی و سخت افزار یکسانی هستند اما گزارشات حاکی است که LEX656 در واقع همان LeEco Le 2s است و LEX659 نسخه دو سیم‌کارت آن خواهد بود.

منبع: GSMArena

نوشته گوشی‌های جدیدی از کمپانی چینی LeEco در سایت TENNA رویت شد اولین بار در پدیدار شد.