گوشی‌های جدید ویوو Y71 و ویوو Y71A در وب‌سایت TENNA رویت شدند

شرکت ویوو گوشی جدید و مدرن ویوو X21 را فردا در کشور چین معرفی کرده و روز سوم فروردین نیز از مدل جدیدی با نام ویوو V9 در هند رونمایی خواهد کرد. با این حال خبر‌ها حاکی از آن است که غیر از دیوایس‌های ذکر شده، گوشی‌های جدید دیگری نیز در انتظار رونمایی هستند. این دو هندست با نام‌های ویوو Y71 و ویوو Y71A اخیرا در وب‌سایت TENNA رویت شدند.

به نظر می‌رسد که این دو مدل تنها در نوع شبکه ارتباطی با یکدیگر تفاوت دارند. این اسمارت‌فون دارای یک صفحه نمایش ۵.۹۹ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل است که نشان از نسبت تصویر ۱۸ به ۹ آن دارد. برای این مدل‌ها ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی در نظر گرفته شده که با استفاده از درگاه کارت حافظه می‌توان حجم فضای ذخیره‌سازی را افزایش داد.

یک تراشه چهار هسته‌ای ۱.۴ گیگاهرتزی نیز پردازش اطلاعات را بر عهده خواهد داشت. طبق اطلاعات درج شده در دیتابیس TENAA، این گوشی دارای یک دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی و یک دورین سلفی ۵ مگاپیکسلی است. اندروید ۸.۱ اوریو از ابتدا مدیریت کارها را بر عهده داشته و انرژی مورد نیاز نیز توسط یک باتری ۳۲۸۵ میلی‌آمپری تامین می‌شود.

گوشی ویوو Y71 طولی برابر با ۱۵۵.۸۷ میلی‌متر داشته و عرض آن نیز به ۷۵.۷۴ میلی‌متر می‌رسد. در کنار ضخامت ۷.۸ میلی متری، این هندست وزنی معادل ۱۵۰ گرم دارد. در حال حاضر رنگ رزگلد تنها مدل موجود برای این گوشی بوده اما قطعا در زمان رونمایی رسمی رنگ‌های بیش‌تری به آپشن‌های موجود اضافه خواهد شد. متاسفانه تا این لحظه تصویری از این گجت منتشر نشده و بنابراین نمی‌توان شکل و ظاهر آن را مورد بررسی قرار داد.

نوشته گوشی‌های جدید ویوو Y71 و ویوو Y71A در وب‌سایت TENNA رویت شدند اولین بار در پدیدار شد.