گوشی‌های گلکسی A ممکن است با نمایشگر خمیده عرضه شوند

گوشی‌های گلکسی A ممکن است با نمایشگر خمیده عرضه شوند

نمایشگرهای خمیده شاید یکی از مهمترین ویژگی‌های پرچمداران سامسونگ باشد. نمایشگر خمیده نشان از توانایی‌های مهندسی و خلاقیت سامسونگ دارند و مورد استقبال کاربران نیز قرار گرفته‌اند. سامسونگ نیز از این موضوع آگاه بوده و قصد دارد استفاده از این نوع نمایشگر را افزایش دهد. اخبار جدید نشان می‌دهد که سامسونگ قصد دارد در نسخه جدید گوشی‌های سری A از نمایشگر خمیده استفاده کند.

گوشی‌های رده گلکسی A بسیار متنوع بوده و از گلکسی A3 تا گلکسی A9 را شامل می‌شود. همانطور هم که می‌دانید نمایشگر خمیده به آن معناست که سامسونگ در این پرچمداران از نمایشگر OLED استفاده می‌کند، چون پنل‌های ا‌ل‌سی‌دی قابلیت خم‌شدن ندارند. سامسونگ همچنین قصد دارد استفاده از پنل‌های OLED غیر خمیده را نیز گسترش دهد. یک منبع کره‌ای می‌گوید: «سامسونگ در حال کار بر روی استفاده از پنل‌های OLED در گوشی‌های میان‌رده و پایین‌رده است. نمایشگرهای خمیده OLED احتمالا فقط در سری گلکسی A استفاده شوند.»

گرچه سامسونگ هنوز هم برترین تولیدکننده اسمارت‌فون در دنیاست، اما برندهای مختلف و بخصوص برندهای چینی، این شرکت را تهدید می‌کنند. سامسونگ نیز برای اینکه در این بازار رقابتی دوام بیاورد، باید به راه‌های خلاقانه فکر کند. استفاده از نمایشگرهای خمیده می‌تواند یکی از این راه‌ها باشد، چون استفاده از این نوع نمایشگرها در پرچمداران سامسونگ باعث شد که پرچمداران این غول کره‌ای از دیگر پرچم‌داران متمایز شوند. از جهت دیگر، اپل قصد دارد حداقل در یکی از نسخه‌های آی‌فون ۸ از نمایشگرهای OLED استفاده کند (حتی شاید از نمایشگرهای خمیده استفاده کند). این بدان معناست که پرچم‌داران سامسونگ دیگر چندان خاص نخواهند بود. پس سامسونگ مجبور است که در دیگر گوشی‌های خود نیز از نمایشگرهای خمیده استفاده کند و بدین ترتیب برتری و خاص بودن خود را حفظ کند.

نوشته گوشی‌های گلکسی A ممکن است با نمایشگر خمیده عرضه شوند اولین بار در پدیدار شد.