گوشی‌های گلکسی J3 2018 و گلکسی J3 پرو در گیک‌بنچ رویت شدند!

زمانی که به جستجو برای یافتن گوشی‌های پرچم‌دار برتر می‌پردازید، قطعا سامسونگ در صدر این فهرست قرار خواهد گرفت. این پدیده در مورد هندست‌های میان‌رده سامسونگ نیز صادق است و اکنون به نظر می‌رسد این کمپانی دستگاه‌های اقتصادی و مقرون‌به‌صرفه را نیز تحت پوشش خود قرار داده است.

گوشی‌های سری گلکسی J، محصولاتی کم وبیش اقتصادی هستند و اکنون سامسونگ مشغول کار بر روی چندین مدل محصول از سری J است. اخیرا گوشی گلکسی J3 2018 در گیک‌بنچ رویت شده و این موضوع نشان می‌دهد که سامسونگ مشغول کار بر روی هندستی با این نام است.

در این فهرست، مدل‌های مختلف گلکسی J3 با شماره مدل‌های SM-J337A و SM-J337P مشخص شده‌اند که یکی نمایانگر گوشی گلکسی J3 و دیگری بیانگر مدل گلکسی J3 پرو است. این ۲ مدل از پردازنده‌های یکسانی استفاده نمی‌کنند و مدل SM-J337A با پردازنده اگزینوس ۷۵۷۰ با فرکانس پایه ۱.۴ گیگاهرتز عرضه می‌شود که مشابه با تراشه موجود در گلکسی J3 2017 است. از سوی دیگر، مدل SM-J337P مجهز به تراشه اگزینوس ۷۸۸۵ با فرکانس ۱.۵ گیگاهرتز خواهد بود. هر ۲ مدل با ۲ گیگابایت حافظه رم و سیستم‌عامل اندروید ۸.۰ اوریو وارد بازار خواهند شد.

هنوز هیچ اطلاعاتی پیرامون زمان عرضه این هندست‌ها منتشر نشده است؛ اما انتظار می‌رود این اسمارت‌فون‌ها در آینده‌ای نزدیک معرفی شوند، زیرا اکنون سامسونگ به دنبال احیای سهم از دست رفته خود از بازار محصولات اقتصادی و میان‌رده است و لذا به‌زودی می‌توان شاهد عرضه این مدل‌ها با قیمت‌هایی مقرون‌به‌صرفه بود.

نوشته گوشی‌های گلکسی J3 2018 و گلکسی J3 پرو در گیک‌بنچ رویت شدند! اولین بار در پدیدار شد.