گوشی اقتصادی ال‌جی K20 رونمایی شد؛ نمایشگر FullVision و دوربین سلفی مجهز به فلاش

ال جی K20

ال‌جی گوشی‌های ارزان‌قیمت سری  K خود را با هندست جدید ال‌جی K20 به‌روز کرد. این اسمارتفون هم مثل مدل‌های قبلی خود مقرون‌به‌صرفه است. احتمالا به خاطر دارید که دو سال پیش ال‌جی یک گوشی K با همین اسم معرفی کرد. این اسمارتفون جدید، بهبودهای بیشتری نسبت به آن پیدا کرده است.

البته نباید انتظار زیادی از این دستگاه داشته باشید؛ برای اینکه ال‌جی K20 یک اسمارتفون اقتصادی بوده که قرار است قابلیت‌های پایه‌ مورد انتظار از یک گوشی هوشمند را در اختیارتان قرار دهد. برای مثال، گوشی به یک پردازنده پایین‌رده اسنپ‌دراگون ۴۲۵ شرکت کوالکام، یک رم ۱ گیگابایتی و حافظه داخلی قابل ارتقای ۱۶ گیگابایتی مجهز گردیده است.

اما در نیمه پر لیوان، ال‌جی K20 از یک نمایشگر ۵.۴۵ اینچی FullVision با نسبت تصویر ۱۸:۹ بهره می‌برد و به‌علاوه دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی آن دارای یک فلاش است که به کاربر اجازه می‌دهد تا در شرایط کم‌نور، عکس‌های پرتره بهتری بگیرد. همچنین، یک دوربین اصلی ۸ مگاپیکسلی هم در پشت گوشی وجود دارد که این‌روزها وجود چنین دوربینی در پشت هندست‌های پایین‌رده تبدیل به یک سنت شده است.

گوشی ال جی K20

ال جی K20 ال جی K20 ال جی K20

نکته جالب اینکه، ال‌جی ادعا می‌کند K20‌ گواهینامه نظامی MIL-STD-810G برای دوام را نیز دریافت کرده است. منبع تغذیه گوشی K20 یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود. ضمن اینکه دستگاه قرار است سیستم‌عامل اندروید Go پای را میزبانی کند.

اسمارتفون جدید ال‌جی K20 در حال‌حاضر به قیمت ۱۰۰ یورو، در دو رنگ مشکی و آبی، در انگلیس و سایر کشورهای اروپایی قابل خریدارای است، اما درباره عرضه آن در آمریکا هنوز صحبتی به میان نیامده است.

نوشته گوشی اقتصادی ال‌جی K20 رونمایی شد؛ نمایشگر FullVision و دوربین سلفی مجهز به فلاش اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.