گوشی جدیدی از ایسوس در GFXBench دیده شد

گوشی جدیدی از ایسوس در GFXBench دیده شد

ایسوس شاید از برندهای کمتر شناخته شده در دنیای موبایل باشد اما می‌توان به دلیل گوشی‌های جدید این شرکت، به آن آفرین گفت. گوشی‌های زنفون عالی هستند، اما مشکل اصلی، پیداکردن مدل دلخواه و انتخاب آن است. غربال این گوشی‌ها، بر خلاف ادعای ایسوس چندان آسان نیست.

این گفته‌ها در مورد گوشی جدید ایسوس که در GFXBench دیده شده، نیز صادق است. این گوشی که با اسم رمز Z01B شناخته می‌شود، بیشتر شبیه زنفون ۲ Laser ZE500KL است. اما این گوشی دارای نمایشگر با کیفیت ۷۲۰p است که با گوشی دیده شده در GFXBench متفاوت است.

در هر حال این گوشی مجهز به نمایشگر ۵.۵ اینچی با کیفیت FullHD و چیپست ۸ هسته‌ای اسنپدراگون است. اگر Adreno 505 GPU را در نظر بگیریم، احتمالا چیپست اسنپدراگون ۴۳۰ یا ۴۳۵ است.

دوربین ۱۲ مگاپیکسلی گوشی همان دوربینی است که در رده زنفون استفاده می‌شود. از دیگر مشخصات این گوشی ناشناخته می‌توان به رم ۲ گیگابایتی، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی، دوربین ۷ مگاپیکسلی سلفی و اندروید مارشملو اشاره کرد. ارتباطات این گوشی همان وای‌فای و بلوتوث است ولی NFC دیده نمی‌شود.

ایسوس اخیرا رشد قابل توجهی داشته و اکنون حتی از اچ‌تی‌سی و سونی نیز بیشتر گوشی تولید می‌کند. اگر ایسوس به همین روند به رشد خود ادامه دهد، بعید نیست که در سه تا ۵ سال آینده بین تولیدکنندگان برتر گوشی قرار گیرد.

نوشته گوشی جدیدی از ایسوس در GFXBench دیده شد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.