گوشی عادل فردوسی ‌پور چیست؟!

گوشی عادل فردوسی ‌پور چیست؟!

آقای عادل فردوسی ‌پور فردی است که از همان ابتدا علاقه زیادی به دنیای تکنولوژی نداشته و از همین رو به تغییر و تحول در این زمینه‌ هم اهمیت زیادی نمی‌دهد. با وجود محبوبیت شبکه‌های اجتماعی در بین بیشتر افراد، عادل همچنان اعلام می‌کند که هیچ صفحه‌ شخصی در این صفحات اجتماعی ندارد و صفحات موجود مربوط به وی نیستند.

موضوع جالب توجه این‌جاست که فردوسی پور تا همین چند مدت پیش، تلفن هوشمند نداشت و از همان گوشی دکمه‌ای قدیمی‌اش استفاده می‌کرد. اما مدتی است که تلفن هوشمندی که از برند اپل هم است، در دستان این مجری توان‌مند، دیده می‌شود.

حدود 3 سال پیش عادل گوشی قدیمی‌اش را کنار گذاشت و یک عدد آی‌فون 6 خرید. متاسفانه به دلیل شباهت زیاد آی‌فون‌ها به هم، به طور دقیق نمی‌توان گفت که فردوسی پور هنوز آی‌فون 6 دارد یا مدل‌های بالاتر آن را؛ اما با وجود اخلاقی که از فردوسی ‌پور دیدیم، فکر نمی‌کنیم به این زودی‌ها از آی‌فون 6 دست بکشد، مگر این که طعم عوض کردن گوشی حسابی به او چسبیده باشد!

حداقل بخشی که می‌توانیم به آن صد درصد اطمینان داشته باشیم این است که عادل فردوسی پور یکی از پرچمداران اپل را در اختیار دارد و انتظار می‌رود که این مدل همان آیفون 6 باشد. نظر شما در این باره چیست؟!

نوشته گوشی عادل فردوسی ‌پور چیست؟! اولین بار در پدیدار شد.