گوشی هوشمند Moto G8 Power در فروشگاه آمازون دیده شد

Moto G8 Power

بهترین افشاگری‌‌ها آنهایی هستند که از جانب خود تولیدکنندگان انجام می‌شوند. رتبه دوم نیز به خرده‌فروش‌هایی اختصاص دارد که زودتر از موعد مقرر، محصولات جدید را فهرست‌ بندی می‌کنند. محصول موردنظر ما Moto G8 Power است که امروز برای مدت کوتاهی در فروشگاه آمازون نمایش داده شد. این فروشگاه به‌سرعت این محصول را از لیست کالاهای خود حذف کرد، اما نه آن‌چنان سریع که بتواند جلو افشای اطلاعات ازجمله رندرهای زیر را بگیرد.

Moto G8 Power Moto G8 Power Moto G8 Power

انتظار می‌رود که این محصول در رویداد Motorola MWC که در اواخر ماه جاری میلادی برگزار شده، رونمایی شود. درکنار این محصول، انتظار می‌رود که مدل استاندارد این گوشی یعنی G8 و G Stylus نیز معرفی شوند. رندرهایی از این سه گوشی مدتی پیش به بیرون درز کرده بود.

فهرست‌ بندی آمازون به ما اعلام می‌دارد که گوشی هوشمند Moto G8 Power در دو رنگ مشکی دودی و آبی کاپری به بازار عرضه می‌شود. G8 Power از یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی، نمایشگری 6.4 اینچی +FHD، چهار گیگابایت رم، اسپیکرهای دوگانه و پردازنده‌ای هشت هسته‌ای بهره خواهد برد. فقط در این حد اشاره شده که دوربین پشتی این گوشی نیز چهارگانه بوده و اطلاعات دیگری از آن در دسترس نیست. افشاگری‌های پیشین به دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی، لنز ماکرو شوتر 2 مگاپیکسلی، لنز التراواید 8 مگاپیکسلی و همچنین یک لنز تله‌فوتوی 8 مگاپیکسلی اشاره می‌کردند. 

Moto G8 Power Moto G8 Power Moto G8 Power

Moto G8 Power مقاومتی جزئی در برابر رطوبت دارد، اما نباید انتظار داشت که این گوشی بتواند در حجم زیادی از آب همانند استخر دوام بیاورد.

نوشته گوشی هوشمند Moto G8 Power در فروشگاه آمازون دیده شد اولین بار در اخبار تکنولوژی و فناوری پدیدار شد.