گوشی گیمینگ ردمی K50 در روز ۲۷ بهمن ماه معرفی خواهد شد

برند زیرمجموعه شیائومی موسوم به ردمی اخیرا اعلام کرد که گوشی گیمینگ ردمی K50 ضمن برگزاری رویدادی در ساعت 7 بعدازظهر روز 16 فوریه (27 بهمن ماه) به وقت محلی در کشور چین معرفی خواهد شد.

همچنین کمپانی چینی چندین پوستر را در شبکه اجتماعی Weibo به اشتراک گذاشته است. یکی از این پوسترها، الگوی طراحی گوشی گیمینگ ردمی K50 را نمایش می‌دهد. همان‌طور که در تصویر زیر ملاحظه می‌کنید؛ هندست جدید کماکان از دکمه‌های شانه‌ای شکل بهره می‌گیرد. همچنین ماژول فلاش به شکل رعد و برق در کنار 3 سنسور دوربین روی پنل پشتی دستگاه قرار گرفته است. در طرفین چپ و راست ماژول جزیره‌ای شکل دوربین به‌ترتیب عبارات Freezing و Speediest حک شده است.

ردمی در تبلیغات برای گوشی گیمینگ جدید خود از این هندست تحت عنوان “پرچم‌دار خونسرد” یاد می‌کند؛ اما در رابطه با مشخصات آن اطلاعات چندانی را ارائه نداده است. بعلاوه کمپانی، رونمایی از گوشی‌های ردمی K50، ردمی K50 پرو و ردمی K50 پرو پلاس در روز 16 فوریه (27 بهمن ماه) را مورد تائید قرار نداده است؛ اما انتظار می‌رود که در جریان برگزاری رویداد روز چهارشنبه پیش رو شاهد رونمایی بیش از یک عضو خانواده ردمی K50 باشیم.

با توجه به اینکه تا موعد برگزاری این رویداد کمتر از 1 هفته زمان باقی مانده است؛ لذا ردمی احتمالا طی روزهای آینده تیزرهای بیش‌تری را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته و کمپین تبلیغاتی سری ردمی K50 را با قدرت بیش‌تری به پیش خواهد برد.

گوشی گیمینگ ردمی K50 در روز 16 فوریه عرضه می‌شود

نوشته گوشی گیمینگ ردمی K50 در روز 27 بهمن ماه معرفی خواهد شد اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.