گوشی Moto E4 گواهینامه‌ FCC را دریافت کرد

Moto E4

پس از اینکه کمپانی موتورولا توسط لنوو خریداری شد، این شرکت تصمیماتی مرتب‌ و هدفمندتری را برای عرضه اسمارت‌فون‌های تازه خود اتخاذ کرده است. گوشی‌های سری E موتورولا را می‌توان در واقع موبایل‌های اقتصادی و گاها پایین رده دانست. این سری از تلفن‌های هوشمند معمولا با قیمتی رقابتی برای عرضه در بازارهای مختلف تولید خواهند شد. به تازگی نیز این شرکت دو اسمارت‌فون جدید Moto G5 و Moto G5 Plus را معرفی کرده است. به همین دلیل شاید معرفی یک تلفن جدید دیگر، تعجب‌آور باشد اما موتورولا قصد دارد نسخه جدید از سری گوشی‌های Moto E را که تاکنون تا نسل سوم پیش رفته بود، به نام Moto E4 رونمایی کند. با ما در آی‌تی‌رسان همراه شوید.

به نظر می‌رسد که گوشی Moto E4 با کد XT1762 به تازگی موفق به اخذ گواهینامه‌های لازم از کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) شده است. بر طبق اطلاعات فاش شده، موتورولا در این گوشی از یک باتری با ظرفیت 2800 میلی آمپر استفاده کرده است. همچنین از دیگر ویژگی‌های این اسمارت‌فون می‌توان به قابلیت پشتیبانی همزمان از دو سیمکارت و فناوری 4G LTE اشاره کرد. گوشی Moto E4 از بلوتوث نسخه 4.2 و Wi-Fi با فرکانس کاری 2.4 گیگاهرتز بهره خواهد برد. برای این تلفن‌هوشمند نیز فضای ذخیره‌سازی 16 گیگابایت در نظر گرفته شده است. اطلاعاتی درباره پردازنده و میزان حافظه رم استفاده شده برای این دستگاه در دسترس نیست اما کمپانی موتورولا برای سیستم عامل این اسمارت‌فون اندروید نسخه نوقا را بکار برده است.

موارد ذکر شده همه جزییاتی است که تاکنون درباره این گوشی‌هوشمند منتشر شده است. خوشبختانه در این موبایل حافظه داخلی دستگاه نسبت به نسل پیشین آن دوبرابر شده است اما ظرفیت باتری مورد استفاده ثابت و بدون تغییر باقی مانده است. همچنین Moto E4 با نسخه جدیدتری از بلوتوث ارایه خواهد شد. نسل قبلی این تلفن‌هوشمند با نام Moto E3 در سال 2016 معرفی شد و توانست به فروش قابل قبولی دست یابد.

نوشته گوشی Moto E4 گواهینامه‌ FCC را دریافت کرد اولین بار در پدیدار شد.