گوگل آخرین نسخه آزمایشی اندروید نوقا را عرضه کرد

گوگل آخرین نسخه آزمایشی اندروید نوقا را عرضه کرد

گوگل، پنجمین و آخرین نسخه آزمایشی اندروید نوقا را امروز منتشر کرد تا علاقه‌مندان به این سیستم عامل، از آخرین تغییرات به عمل آمده در آن مطلع شوند و منتظر نسخه اصلی اندروید نوقا که در اواخر تابستان عرضه خواهد شد، باشند. این آپدیت شامل آخرین تست‌ها مربوط به اجرای نرم افزارها، راه‌اندازی و تست API جدید در این سیستم عامل و انجام تغییراتی در رابط کاربری اندروید نوقا است. همچنین برخی باگ‌های جزئی در قسمت نرم افزاری و برنامه‌های از پیش نصب شده برطرف شده‌اند.

این آپدیت هم اکنون بر روی نکسوس ۶، نکسوس ۵X، نکسوس ۶P و نکسوس ۹ عرضه شده است. همچنین برخی دستگاه‌های کمپانی پیکسل و جنرال موبایل هم از این آپدیت بهره خواهند برد.

اگر برنامه اندروید بتا را برای این نسخه از سیستم عامل یعنی نوقا نصب کرده باشید، می‌توانید به راحتی این آپدیت را دانلود و نصب کنید. همچنین ایk قابلیت وجود دارد که با رفتن به سایت اندروید، برنامه را دانلود کرده و لیست همه گوشی‌هایی که این آپدیت برای‌شان عرضه می‌شود را مشاهده کنید.

طبق اظهاراتی که یکی از برنامه نویسان در وبلاگ شخصی خود منتشر کرده بود، این آپدیت به عنوان آخرین نسخه آزمایشی، نزدیکترین شکل را به ورژن اصلی اندروید نوقا خواهد داشت.

نام اندروید ۷.۰ به وسیله یک نظرسنجی جهانی انتخاب شده است. همانند برخی نسخه‌های قبلی اندروید، باز هم نام یک ماده خوراکی شیرین برای جدیدترین نسخه این سیستم عامل برگزیده شد. نوقا، نوعی شیرینی خوشمزه است که در جاهای مختلف دنیا و با دستور پخت‌های متفاوت تهیه می‌گردد. جالب است بدانید که در ایران هم (در شهر تبریز)، شیرینی‌ای با این نام درست می‌کنند.

نوشته گوگل آخرین نسخه آزمایشی اندروید نوقا را عرضه کرد اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.