یک تصویر درز کرده از کیس گلکسی نوت ۹، نشان‌دهنده سایز بسیار بزرگ این گوشی است

New-press-render-reveals-the-Samsung-Galaxy-Note-9-in-Deep-Sea-Blue یک تصویر درز کرده از کیس گلکسی نوت ۹، نشان‌دهنده سایز بسیار بزرگ این گوشی است

اخیرا ویدیویی از یک کیس (کاور) پیش‌تولید شده برای گلکسی نوت ۹ منتشر شده که نشان می‌دهد این دستگاه چقدر بزرگ است. در این قاب نه تنها گلکسی اس ۹ پلاس به راحتی جا می‌شود بلکه حتی فضای خالی بیشتری هم در کناره‌ها باقی می‌ماند. سایز گلکسی اس ۹ پلاس ۸.۵ در ۶۸.۵ در ۱۴۷.۷ میلی‌متر است و گوشی کوچکی محسوب نمی‌شود. بنابراین می‌توانید تصور کنید که ابعاد گلکسی نوت چقدر می‌تواند باشد.

با توجه به اینکه گلکسی نوت ۸ که سال گذشته معرفی شد و دارای ابعاد ۸.۶ در ۷۴.۸ در ۱۶۲.۵ میلی‌متر بود، گمانه‌زنی‌ها درباره گلکسی نوت ۹ حاکی از ابعاد ۸.۶ در ۷۴.۸ در ۱۶۰.۵ میلی‌متری بود. با این سایز، نوت ۹ کمی کوتاه‌تر و با همان عرض و ضخامت نوت ۸ است. اما از آنجایی که گلکسی نوت ۹ دارای یک باتری بزرگ ۴۰۰۰ میلی‌آمپرساعتی خواهد بود (در مقایسه با باتری ۳۳۰۰ میلی‌آمپری نسخه ۲۰۱۷)، بنابراین در عمل باید کمی ضخیم‌تر از مدل‌های قبلی خود باشد.

گلکسی نوت ۹ قرار است در تاریخ ۹ آگوست امسال رونمایی شود و احتمال می‌دهیم که قبل از معرفی رسمی آن، جزییات بیشتری از سایز واقعی آن به بیرون درز کند.

case-galaxy-note-9-450x229 یک تصویر درز کرده از کیس گلکسی نوت ۹، نشان‌دهنده سایز بسیار بزرگ این گوشی است

نوشته یک تصویر درز کرده از کیس گلکسی نوت ۹، نشان‌دهنده سایز بسیار بزرگ این گوشی است اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.