۱.۶ میلیون نفر از غرفه تبلیغاتی گلکسی S9 سامسونگ بازدید کرده‌اند

سامسونگ معتقد است که فروش پرچم‌داران تازه‌اش بهتر از نسل قبل اعضای خانواده S خواهد بود و همچنین این کمپانی اعلام نموده که بیش از ۱.۶ میلیون نفر در مدت زمانی پنج روزه از مرکز تبلیغاتی اسمارت‌فون‌های گلکسی S9 و S9 پلاس در کشور کره جنوبی بازدید داشته‌اند.

البته لازم به ذکر است که بسیاری از افراد بازدیدکننده، به دلیل بررسی و تست جدیدترین کهکشانی کره‌ای‌ها به استودیوی سامسونگ پا گذاشته‌اند و در حقیقت اغلب آنها پیشنهاد ساخت ایموجی اختصاصی خود را (که یکی از اصلی‌ترین قابلیت‌های گلکسی S9 و S9 پلاس است) دریافت کرده‌اند.

گلکسی S9

استودیوی کهکشانی‌ها در شهر بارسلونا نیز دستگاهی از دستاورد‌های جدید سامسونگ را برای مدت زمان محدود و مشخصی در اختیار مشتریان علاقه‌مند قرار می‌داد. باید افزود که در حال حاضر پیش‌فروش گوشی‌های جدید این غول دنیای تکنولوژی شروع گشته و این دو پرچم‌دار از تاریخ شانزدهم ماه مارس در بازارهای اصلی و سپس در ویترین فروشگاه‌های سایر بازارهای مورد نظر سازنده قرار خواهند گرفت.

برخی از تحلیل‌گران بیان می‌کنند که میزان پیش‌فروش گوشی‌های گلکسی S9 و S9 پلاس از مقدار برآورده شده توسط سامسونگ کمتر خواهد بود ولی برای بررسی صحت این ادعا، باید منتظر ماند و وضعیت فروش پرچم‌داران کره‌ای‌ها را در ماه‌های آتی مشاهده نمود.

نوشته ۱.۶ میلیون نفر از غرفه تبلیغاتی گلکسی S9 سامسونگ بازدید کرده‌اند اولین بار در پدیدار شد.