۴ دلیل برای خرید سامسونگ گلکسی S6

۴ دلیل برای خرید سامسونگ گلکسی S6

آیا قصد دارید گلکسی S6 بخرید؟! شما انتخاب خوبی کرده‌اید. در این مقاله دلایلی برای خرید گلکسی S6 عنوان می‌کنیم. گلکسی S6 یک گوشی عالی با کیفیت بالا بوده که خرید آن توصیه می‌شود.

دوربین خوب

گرچه گلکسی S6 سال گذشته رونمایی شد، اما هنوز هم یکی از بهترین دوربین‌های موجود را دارد. دوربین این پرچمدار از وبسایت DxOMark امتیاز ۸۶ از ۱۰۰ را دریافت کرده است. لازم است بدانید دوربین آیفون ۷ از همین وبسایت امتیاز ۸۶ از ۱۰۰ را دریافت کرد. تنها دوربین‌های گلکسی S7 با امتیاز ۸۷ و گوگل پیکسل با امتیاز ۸۹ از دوربین گلکسی S6 امتیاز بیشتری کسب کرده‌اند.

طراحی مناسب

قاب گلکسی S6 از فلز ساخته شده و جلو و پشت گوشی با شیشه محافظه گوریلا گلس ۴ پوشانده شده است. گرچه این موضوع باعث نمی‌شود که این پرچمدار از شکستن در امان باشد، اما ترکیب مواد باعث برتری نسبی شده و آن را در برابر شک مقاوم می‌کند (البته از ارتفاع یک متری). سهولت استفاده و خوب در دست جا شدن از دیگر ویژگی‌های گلکسی S6 است.

آپدیت مارشملو

سامسونگ در کنگره موبایل اسپانیا در سال ۲۰۱۶، آپدیت مارشملو را برای این پرچمدار عرضه کرد.

قیمت مناسب

گلکسی S6 حال قیمت معقول‌تری نسبت به زمان رونمایی دارد. گلکسی S6 در زمان رونمایی حدود ۷۵۰ دلار قیمت داشت و حال تقریبا با قیمت ۵۰۰ دلار یافت می‌شود. همچنین تعطیلات نیز نزدیک بوده و ممکن است بتوانید آن را با قیمت ۴۵۰ دلار هم پیدا کنید.

نوشته ۴ دلیل برای خرید سامسونگ گلکسی S6 اولین بار در پدیدار شد.