۴ شهریور ماه، زمان رونمایی محصولات جدید شیائومی

پس از ماه ها بحث و تبادل نظر درباره زمان رونمایی محصولات جدید کمپانی شیائومی بالاخره این کمپانی تصویری منتشر نمود که طی آن برگزاری این رویداد را به طور رسمی در تاریخ ۴ شهریور ماه (۲۵ آگوست) اعلام نموده است.

انتظار می رود در این رویداد، موبایل های Redmi Note 4 و Redmi 4 کمپانی شیائومی رونمایی شوند. با گویا آی تی همراه باشید تا به بررسی خصوصیات سخت افزاری این گوشی های جدید بپردازیم.

شیائومی بالاخره زمان رونمایی از موبایل های جدید خود را اعلام نمود. گوشی های هوشمندی که از ویژگی های نرم افزاری زیر برخوردادر هستند.

بنابر اطلاعات بدست آمده توسط مجله اینترنتی گویا آی تی ، موبایل Redmi Note 4 به نمایشگری ۵٫۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰×۱۰۸۰ مجهز شده و چیپست Helio X20 مدیاتک به همراه پردازنده ۱۰ هسته ای و فرکانس پردازشی ۲ گیگاهرتز، را دارا خواهد بود. یکی از مدل های موبایل مورد بحث قرار است به همراه دو گیگابایت حافظه رم و ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه شود و مدل دیگر، از رم ۳ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره مند خواهد بود.

xiaomi-logo

ناگفته نماند که از دیگر مشخصات Redmi Note 4 می توان به دوربین اصلی ۱۳ مگاپیکسلی، دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی و باتری ۴۱۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره نمود.

از سوی دیگر، بنابر بنچمارک ها و اطلاعات افشا شده، انتظار می رود Redmi 4 شیائومی به نمایشگری ۵ اینچی مجهز شده و زیر بدنه آن، چیپست اسنپدراگون ۶۲۵، متشکل از پردازنده هشت هسته ای و پردازشگر گرافیکی آدرنو ۵۰۶ جای گرفته باشد. درست مثل Redmi Note 4، این اسمارت فون هم در دو مدل با دو گیگابایت رم/ ۱۶ گیگابایت حافظه داخلی و سه گیگابایت رم/ ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

به هر صورت تنها یک روز دیگر تا رونمایی رسمی این گوشی های هوشمند باقی مانده و فردا می توانید اطلاعات و جزئیات دقیق این گوشی های هوشمند را به همراه قیمت و تاریخ عرضه رسمی آنها از مجله اینترنتی گویا آی تی مطالعه نمایید.

برای بروز بودن در دنیای تکنولوژی با ما همراه باشید و نظرات و دیدگاه های خود را با ما درمیان بگذارید.