۶ حقیقتی که باید درباره آیفون ۷ بدانید

۶ حقیقتی که باید درباره آیفون ۷ بدانید

بر اساس اخباری که تاکنون منتشر شده، آیفون ۷ در ۲۶ شهریور رونمایی می‌شود. البته برخی معتقدند که این مدل چند روز زودتر و در ۱۹ شهریور به صورت رسمی معرفی خواهد شد. در این مقاله، ۶ حقیقی را بیان می‌کنیم که لازم است درباره آیفون ۷ بدانید.

آیفون ۷ در برابر آیفون ۶s

با عرضه نسل جدید آیفون، اپل به چرخه سه‌ساله تغییر طراحی سوییچ می‌کند. پس بنابراین نباید انتظار تغییرات بنیادین در طراحی را داشته باشید. اما این احتمال وجود دارد که دیگر جک معمولی هدفون را نبینیم. همچنین شاهد باریک‌ترین آیفون عرضه‌‌شده خواهیم بود.

کیفیت دوربین

شاید عمده‌ترین جذابیت آیفون ۷ قابلیت‌های برجسته دوربینش باشد. حتی بر اساس برخی اخبار، کیفیت دوربین آیفون جدید در اندازه دوربین‌های پریمیوم DSLR است. قابلیت‌های ویدئویی نیز تا حد زیادی ارتقا می‌یابد. بعلاوه، شاید نسخه آیفون ۷ پرو نیز معرفی شود که از دوربین دوگانه ساخت ال‌جی بهره می‌برد. آیفون معمولی از لزرش‌گیر اپتیکال و سنسورها، نرم افزارها و اپتیک آپدیت‌شده بهره می‌برد. iOS 10 نیز فیلترهایی برای عکس و ویدئو خواهد داشت.

خاصیت ضدآب‌بودن

اگر اخبار درست باشد، باید شاهد یک آیفون ضدآب باشیم. حتی اگر مدل معمولی چنین نباشد، مدل پرو در برابر آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود.

مدل پایه ۳۲ گیگابایتی

مدل جدید آیفون نسخه ۱۶ گیگابایتی ندارد. نسخه مجهز به ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی مدل پایه خواهد بود. انتظار می‌رود که ظرفیت حافظه داخلی تا ۲۵۶ گیگابایت برای مدل پرو بالا برود. افزایش تعداد اپلیکیشن‌ها یکی از عواملی است که اپل تصمیم به افزایش حجم حافظه داخلی گرفته است.

دکمه هوم

در نسخه جدید آیفون، اپل از تکنولوژی Force Touch استفاده می‌کند. این بدین معناست که شما تنها با لمس نمایشگر می‌توانید همان کار دکمه هوم را انجام می‌دهید.

تغییرات طراحی در سال ۲۰۱۷ اتفاق می‌افتند

اگر منتظر تغییرات زیاد در طراحی هستید، حتما ناامید می‌شوید. در ۲۰۱۶ شما تنها تغییراتی جزیی می‌بینید. اپل تمام تغییرات را برای ۲۰۱۷ نگه داشته که دهمین سالگرد آیفون است. به عنوان مثال، اپل در آن سال از نمایشگرهای AMOLED در آیفون استفاده خواهد کرد.

نوشته ۶ حقیقتی که باید درباره آیفون ۷ بدانید اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.