۸۰ درصد برنامک‌ها دیده نمی‌شوند

مدیر عامل یک شرکت خصوصی گفت: در شرایط کنونی نزدیک به ۸۰ درصد برنامک‌های موجود دیده نمی‌شوند.
احسان مظفری‌پور با بیان اینکه برنامک "جایگاه ویژه" یکی از که در نمایشگاه تلکام رونمایی می‌شود مختص فروش بلیت مسابقات ورزشی و دسترسی آسان‌تر مردم به اماکنی نظیر استادیوم‌هاست، گفت: شرکت اپسان پیش‌تر نیز اقدام به راه‌اندازی سامانه‌های هواداری ویژه تیم ملی و باشگاه استقلال کرده بود.
 
وی هدف از طراحی این برنامک را راحتی بیشتر هواداران ورزشی به‌ منظور تهیه بلیت عنوان کرد و افزود: با جایگاه ویژه، هوادار ورزشی می‌تواند بدون مراجعه به سایت و تنها با ارسال یک پیامک، بلیت خریداری کند.
 
او با اشاره به اینکه این شرکت درصدد توسعه خدمات برنامکی در حوزه فوتبال است، عنوان کرد: برنامک‌های "دریبل من" و "9090" با تمرکز بر  پوشش اخبار ورزشی در قالب‌های مکتوب، صوتی وتصویری در تلکام امسال رونمایی می‌شود. 9090 به ‌منظور تجمیع و متمرکزسازی هواداران بر اخبار ورزشی طراحی شده و ارتباط با کمپ و اردوی تیم ملی فوتبال از طریق این برنامک قابل انجام است.
 
مظفری‌پور با بیان اینکه اپسان تمرکزش را بر ارائه خدمات تلفن همراه در حوزه‌های محتوایی و ارزش‌افزوده گذاشته است، گفت: ورزش، سلامت، خانواده، سرگرمی، فرهنگ و هنر و کسب‌و‌کار شش حوزه فعالیتی ما به حساب می‌آید که خدمات آنها مبتنی بر پیامک، 3G، چندرسانه‌ای، برنامک‌ها و ... است.
 
مدیرعامل این شرکت خصوصی در ادامه گفت: با فعالان و تولیدکنندگان محتوا چه در ایران و چه خارج از کشور در تماس هستیم و با توجه به شناختی که از مخاطبانشان داریم و همچنین امکانات در دسترس، بستری را فراهم می‌کنیم تا تولیدکنندگان برنامک‌ها، امکان توسعه خدمات‌شان را داشته باشند.
 
او معتقد است که در شرایط کنونی نزدیک به 80 درصد برنامک‌های موجود دیده نمی‌شوند.