۹۳ درصد مدیران IT سازمان‌ها به دنبال توسعه‌ی اپلیکیشن هستند

همکاران سیستم- اگر می‌خواهید دریابید که مدیران IT در سازمان‌ها چگونه به فرآیند توسعه اپلیکیشن‌ها نگاه می‌کنند، با خواندن این مطلب متوجه خواهید شد. به تازگی یک نظرسنجی جامع روی این افراد انجام شد و کارشناسان در پایان دریافتند که توسعه اپلیکیشن یکی از مهم‌ترین اتفاقات برای مدیران فن‌آوری محسوب می‌شود و یکپارچگی این ابزارها در یک محیط پیچیده سازمانی به یکی از مشکلات اصلی برای آن‌ها تبدیل شده است.
به گزارش وب‌سایت Zdnet؛ این طور که مطالعه جدید نشان داد، ۹۳ درصد تمام مدیران IT در سازمان‌ها بر این مسئله تاکید کردند که فرآیند توسعه اپلیکیشن‌ها می‌تواند کارایی بیشتری برای آن‌ها به همراه داشته باشد.
 
در این بررسی که مرکز MuleSoft آن را به انجام رساند ۶۵۰ مدیر ارشد IT حضور داشتند و در پایان مشخص شد که فرآیند توسعه اپلیکیشن‌ها همواره یک اتفاق ساده محسوب نمی‌شود. به عنوان مثال ۸۳ درصد مدیران IT اعلام کردند که در جریان توسعه محصولات و خدمات جدید، سازمان آن‌ها از منبع نرم‌افزاری قبلی مجدد استفاده نمی‌کند. در این میان تنها یک‌سوم مدیران توضیح دادن که منابع نرم‌افزاری داخلی سازمان آنها به طور کامل در اختیار توسعه‌دهندگان قرار می‌گیرد.