TrendForce: مجموع میزان فروش برندهای چینی از سامسونگ و اپل بیشتر است!
TrendForce یک شرکت تحقیقاتی در بازار است که به تازگی آمار مربوط به تعداد گوشیهای هوشمند ارایه شده به بازار در یکچهارم دوم سال ۲۰۱۶ را منتشر کرده است. براساس قسمتی از این گزارش، هواوی در کشور چین (بزرگترین بازار گوشیهای هوشمند) با سهم ۲۱ درصدی پیشتاز است. اوپو و Vivo به ترتیب با داشتن سهم ۱۲.۷ درصدی و ۱۰.۶ درصدی، مقامهای دوم و سوم را کسب کردهاند و لنوو و شیائومی هر کدام با سهمی حدود ۱۰ درصد در مقامهای بعدی قرار گرفتهاند. تحلیلگر بخش گوشیهای هوشمند شرکت ترندفورس، آوریل وو، میگوید:
برای دومین فصل متوالی، مجموع میزان فروش برندهای چینی از مجموع میزان فروش دو شرکت برجسته بینالمللی یعنی سامسونگ و اپل بیشتر بوده است، علاوه بر این انتظار میرود که نرخ رشد برندهای چینی در سه ماهه سوم سال از میانگین جهانی بالاتر باشد.
نوشته TrendForce: مجموع میزان فروش برندهای چینی از سامسونگ و اپل بیشتر است! اولین بار در - آیتیرسان پدیدار شد.