تعرفه خدمات Colocation شرکت زیرساخت در مراکز استانی کاهش یافت

تعرفه خدمات هم مکانی (Colocation ) شرکت ارتباطات زیرساخت در مراكز استاني كاهش يافت وبرای اجرا ابلاغ شد .
 
 
نرگس طاهری معاون راهبردی و توسعه کسب و کار این شرکت با اعلام این مطلب افزود: تعرفه خدمات هم مکانی به روز رسانی شد و پيرو اين تصميم  تعرفه ارایه این خدمات در مراکز ارتباطی استان ها در مقایسه با تهران بین25 تا 38 درصد براي هر راک کاهش یافت .
 
وی همچنین با اشاره به این نکته که پیش از این تعرفه راک های شرکت ارتباطات زیرساخت در مراکز ارتباطی این شرکت در تمامی شهرها یکسان و برابر با 80 میلیون ریال برای یک راک کامل محاسبه می شد، افزود: در مصوبه جدید این تعرفه برای مراکز ارتباطی شرکت درشهرهای شیراز ،اصفهان،تبریز،مشهد،بومهن واهواز 60 میلیون ریال وبرای سایر مراکز ارتباطی شرکت 50 میلیون ریال شده است .
 
معاون راهبردی و توسعه کسب و کار افزود:خدمات هم مکانی طی دو سال اخیر به منظور ارایه خدمات ارتباطی وارایه تسهیلات فنی برای اتصال مشتریان و اپراتورها به شبکه زیرساخت ، فراهم شده است.
 
وی افزود: این کاهش تعرفه به منظور بهره برداری بهینه از سرمایه گذاری های شرکت ارتباطات زیرساخت وتمرکززدایی خدمات ارتباطی و فناوری اطلاعات از مراکز اصلی ارتباطی تهران بزرگ صورت گرفته است تاعلاوه بر تامین رضایت مشتریان ،زمینه گسترش بازار ارتباطات و فناوری اطلاعات وتوسعه کسب و کارهای نوین در سراسر کشور فراهم شود.
 
برای مشاهده جدول کامل تعرفه خدمات هم مکانی شرکت ارتباطات زیرساخت اینجا را کلیک کنید .