آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با ال‌جی V20

آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با ال‌جی V20

ال‌جی V10 یکی از جذاب‌ترین گوشی‌های هوشمندی است که سال گذشته معرفی شد. این گوشی دومین پرچم‌دار ال‌جی برای سال ۲۰۱۵ و اولین نسل از خانواده جدید V بود. V10 نسبت به G4 از مشخصات بهتری برخوردار است، مهم‌ترین ویژگی این گوشی صفحه نمایش دوم است که در بالای پنل جلویی قرار دارد، علاوه بر آن کیفیت ساخت این گوشی بسیار بالاست تا حدی که به آن لقب یک گوشی با استانداردهای نظامی را داده‌اند. بازخوردها نسبت به این گوشی هم راضی کننده‌تر از G4 و حتی G5 بود. ال‌جی به طور رسمی اعلام کرده که نسل بعدی که V20 نام دارد در روز ششم سپتامبر و با اندروید ۷.۰ نوقا در شهر سان فرانسیسکو رونمایی خواهد شد.

۴ روز پیش مشخصات این گوشی در کره جنوبی منتشر شد که کمی عجیب به نظر می‌رسید، طبق این گزارش ال‌جی V20 به یک صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با کیفیت FHD مجهز است، در حالی که V10 از صفحه‌ای ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD بهره می‌برد. اما شایعات جدید نشان از مشخصات دیگری دارد، این بار مشخصاتی که اعلام شده بیشتر قابل باور است. بر اساس این افشاگری جدید، ال‌جی V20 صفحه نمایشی ۵.۷ اینچی QHD مشابه نسل قبل خواهد داشت،‌ رم آن ۴ گیگابایتی است و از همان صفحه نمایش ثانویه مشابه V10 برخوردار است. ال‌جی برای این گوشی از چیپ اسنپدراگون ۸۲۰ استفاده خواهد کرد که چهار هسته ۶۴ بیتی دارد و پردازشگر گرافیکی آن هم آدرنو ۵۳۰ است. دوربین اصلی ال‌جی V20 به لنز ۲۱ مگاپیکسلی مجهز است و دوربین جلویی مانند V10 دو لنز ۸ مگاپیکسلی دارد. کره‌ای‌ها به طور رسمی اعلام کرده‌اند که این گوشی به طور پیش فرض از اندروید ۷.۰ نوقا بهره می‌برد که به رابط کاربری جدید ال‌جی مزین خواهد شد.

ال‌جی V20 هم مانند نسل قبلی خود از کیفیت ساخت و مقاومت بالایی برخوردار است، از طرفی سری V نسبت به سری G کارکرد متفاوتی دارد و تولید شده تا مقاومت بالا را به رخ بکشد، پس نباید انتظار طراحی ماژولار مانند G5 را از آن داشت.

نوشته آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با ال‌جی V20 اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.