آخرین تصاویر شماتیک از نسل جدید آیفون ۸ و ۷ اس پلاس

آخرین تصاویر شماتیک از نسل جدید آیفون 8 و 7 اس پلاس

تولید انبوه گوشی های هوشمند آیفون ۸ و ۷ اس اپل مدتی قبل آغاز شده و این ادعا با انتشار نقشه و تصاویر شماتیک از دو مدل تلفن هوشمند اپل تقریبا به اثبات رسیده است. پیش‌تر شاهد انتشار تصاویر شماتیک متعددی پیرامون آیفون های جدید بودیم و این تصویر به عنوان جدیدترین تصاویر محسوب می شود.

در این تصاویر ابعاد اسمارتفون ها آشکار شده که براساس آن آیفون ۷ اس پلاس ابعاد بزرگتری در مقایسه با آیفون ۸ دارد؛ نکته ای که شاید پیش از این کمتر به اشاره شده بود.

تصویر شماتیک آیفون 8 تصویر شماتیک آیفون 7 اس پلاس

باتوجه به تصاویر، آیفون ۷ اس پلاس دارای ابعاد ۱۵۸.۲*۷۷.۹*۷.۳ میلمیتری بوده اما ابعاد آیفون ۸ به ۱۴۳.۴*۷۰.۸*۷.۵ میلیمتر می رسد. این طور که پیدا است آیفون ۸ از دوربین دوگانه عمودی بهره می‌برد اما آیفون ۷ اس پلاس همانند آیفون های سال ۲۰۱۶ دوربین عقب دوگانه افقی شامل حال آن شده است.

با صفحه نمایش ۵.۸ اینچی شایعه شده برای آیفون ۸ و اندازه آن، به نظر می رسد حاشیه های عمودی آیفون ۸ از گلکسی اس ۸ کمتر است؛ اما متاسفانه از تصاویر اطلاعات بیشتری مثل ابعاد صفحه نمایش و یا حتی اندازه دوربین دوگانه به دست نمی آید. پیش‌تر نیز شاهد انتشار تصاویر رندر شده از آیفون ۸ بودیم که با نمایشگر ۵.۸ اینچی OLED و ارتفاع ۱۴۳ میلیمتری نسبت به آیفون ۷ اس پلاس کوچکتر به شمار می رفت.

به هر حال برای کسب جزئیات بیشتر و پی بردن به صحت این اطلاعات باید تا رونمایی رسمی از پرچمداران جدید غول کوپرتینو منتظر ماند.

.

منبع: gsmarena

مطلب آخرین تصاویر شماتیک از نسل جدید آیفون ۸ و ۷ اس پلاس برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.