آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با اچ‌تی‌سی نکسوس مارلین

آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با اچ‌تی‌سی نکسوس مارلین

با نزدیک شدن به زمان معرفی نکسوس‌های جدید در چند هفته آینده، اطلاعات و تصاویر بیشتری از آن‌ها به بیرون درز پیدا می‌کنند که این اطلاعات و شایعات بیشتر پیرامون دو دستگاه در حال ساخت توسط اچ‌تی‌سی است. در گذشته رندرهایی از نکسوس Sailfish که نکسوس کوچکتر محسوب می‌شود، فاش شده بود و شکل کلی آن را نشان می‌داد، حال رندهایی از نسخه بزرگتر آن یعنی نکسوس مارلین در اینترنت منتشر شده که براساس شایعات به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن QHD و ۴ گیگابایت رم مجهز خواهد بود.

همان‌گونه که در تصویر زیر مشخص است، نکسوس مارلین به اچ‌تی‌سی ۱۰ که پرچمدار امسال این شرکت محسوب می‌شود، شباهت دارد که البته موضوعی عجیبی نیست چراکه نکسوس‌های ساخته شده توسط سامسونگ و ال‌جی به پرچمدارانشان شباهت داشتند. تفاوت بارز این نکسوس با اچ‌تی‌سی ۱۰ در محل قرارگیری سنسور اثر انگشت است که برعکس پرچمدار اچ‌تی‌سی، در پشت گوشی قرار گرفته است، همچنین در کنار دوربین و زیر فلاش، فوکوس لیزری وجود دارد.

خوشبختانه به نظر می‌رسد که نکسوس مارلین نسبت به نکسوس Sailfish طراحی زیباتری داشته باشد. گفتن این نکته ضرورت دارد که تصویر منتشر شده، رندر رسمی نیست و در نتیجه فقط شکل کلی آن را نشان می‌دهد، البته باتوجه به گفته TechDroider (افشاگر) این تصویر تا ۹۰ درصد به محصول اصلی شباهت دارد، پس امکان تغییرات کم در دستگاه نهایی وجود دارد.

مانند همیشه باید تا معرفی رسمی آن‌ها توسط گوگل صبر کنیم که با توجه به عرضه آخرین نسخه از پیش نمایش اندروید ۷، زمان زیادی تا معرفی آن‌ها باقی نمانده است. این دستگاه‌ها همانند باقی نکسوس‌های معرفی شده از آخرین سیستم‌عامل گوگل یعنی اندروید ۷ بهره می‌برند.

نوشته آخرین تصاویر و اطلاعات منتشر شده در رابطه با اچ‌تی‌سی نکسوس مارلین اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.