آخرین مالکان گلکسی نوت ۷ در استرالیا، به زودی پوشش تلفن همراه خود را از دست خواهند داد

مالکان گلکسی نوت 7 در استرالیا پوشش شبکه ای خود را از دست خواهند داد

باقی مانده آخرین مالکان گلکسی نوت ۷ در استرالیا، به زودی پوشش تلفن همراه خود را از دست خواهند داد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

اگرچه تا کنون اکثر مالکان گلکسی نوت ۷ گوشی‌ های خود را در ازای باز پرداخت پول و یا یک مدل دیگر پس داده‌اند؛ اما برخی از آنها هنوز از روی مخالفت گوشی‌ های خود را نگه داشته‌اند. البته به دلیل امکانات فوق العاده این فبلت این موضوع قابل درک است.

احتمال احتراق این گوشی ‌ها، به خودی خود، کاملا قابل پیش بینی است. همچنین این افراد که هنوز گلکسی نوت ۷ خود را نگه داشته‌اند، نه تنها خودشان را بلکه تمامی افراد پیرامون خود را به خطر می‌اندازند. در حالی که هنوز این دستگاه‌ ها در دست کاربران وجود دارد و سامسونگ نیز نسبت به گزارش‌ های مخرب بسیار حساس است، شرکت در تلاش است تا با قدردانی از کاربران استرالیایی، گوشی ‌های نوت ۷ را از آنها بگیرد.

پس از تلاش‌ های مشابه این کمپانی در نیوزلند در ماه گذشته، هم اکنون سامسونگ درحال فرستادن تیمی برای جمع آوری دستگاه‌ های نوت ۷ باقی مانده در کشور همسایه نیوزلند، استرالیا است.

پس از فراخوان و لغو تولید، سامسونگ به دنبال سرعت بخشیدن به فراخوان، از راه ‌های مختلفی استفاده کرده است، راه‌ های جهانی‌ ای همچون انتشار به روزرسانی نرم افزاری اجباری که باعث کاهش طول عمر باتری دستگاه می‌شود. در حال حاضر، شواهد نشان می‌دهد که یک روند قطع شبکه از مناطق استرالیا و نیوزلند در ۱۵ دسامبر آغاز خواهد شد، چیزی که کمپانی امیدوار است باعث شود که دستگاه‌ های نوت ۷ باقی مانده را بتواند جمع آوری کند.

این حرکت باعث می‌شود که کاربران قادر به برقراری تماس، ارسال پیام و یا استفاده از داده‌های همراه نباشند و وفاداران به نوت ۷ را متقاعد کند که پس از این مخالفت ‌های تحسین برانگیز بالاخره با تحویل یا تعویض گوشی موافقت کنند.

برای راحت ‌تر کردن قضیه، سامسونگ در قبال تحویل این گوشی، به مالکان گلکسی نوت ۷ یک دستگاه گلکسی اس ۷ یا گلکسی اس ۷ اج به همراه باز پرداخت تفاوت قیمت ارائه خواهد کرد، همچنین ۲۵۰ دلار (استرالیا) ارزش اعتبار برای خرید مشتریان نیز در اختیار آنها قرار خواهد گرفت.

نوت 7 در استرالیا نوت 7 در استرالیا نوت 7 در استرالیا نوت 7 در استرالیا نوت 7 در استرالیا نوت 7 در استرالیا

.

منبع : phoneArena

نوشته آخرین مالکان گلکسی نوت ۷ در استرالیا، به زودی پوشش تلفن همراه خود را از دست خواهند داد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.