آغاز ثبت‌نام در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند»

 
 
ثبت‌نام در سومین همایش و نمایشگاه «تهران هوشمند» که در روزهای ۱۸ و ۱۹ آذر ماه در برج میلاد تهران برگزار می‌شود، از امروز آغاز شده و علاقه‌مندان برای شرکت در این رویداد، امکان بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه‌ای‌ دارند.
 
به گزارش روابط عمومی سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران، دبیر همایش اعلام کرد: ثبت‌نام برای شرکت در همه بخش‌های نمایشگاه و همایش از امروز تا پنجم آذرماه مشمول تخفیف است. علاقه‌مندان برای ثبت نام در این رویداد می‌توانند به نشانی smart.tehran.ir مراجعه کنند.
 
امیر بیات‌ترک افزود: سخنرانی شهردار تهران، وزیران و مدیران ارشد دولت و چهره‌های شاخص بین‌المللی، نشست‌های تخصصی داخلی و خارجی با حضور خبرگان و بازیگران شهر هوشمند از داخل کشور و نیز شهرهای پیشرفته اروپا و آسیا در این زمینه، کارگاه‌های ارائه محصول و معرفی خدمات با مشارکت حداکثری شرکت‌های تخصصی و استارتاپ‌های برتر در زمینه مدیریت شهری، همچنین برپایی نمایشگاه بزرگ جانبی در فضایی با وسعت بیش از ۱۵۰۰ متر با حضور شرکت‌های بزرگ تخصصی و سازمان‌هایی که در موضوعات مرتبط با شهر هوشمند خدمات و محصولی برای عرضه دارند، از جمله رویدادهای دو روز برپایی این همایش است.