آموزش تغییر رمز جیمیل یا اکانت گوگل

رابط کاربری سرویس های گوگل نظیر جیمیل دائما در حال تغییر و ساده تر شدن است به همین دلیل، بسیاری از آموزش ها نیاز به بروز رسانی دارند. از آن جا که شمار کاربران جیمیل در ایران و سراسر دنیا رو به افزایش است تصمیم بر آن گرفتیم که روش تغییر رمز اکانت گوگل با تمرکز بر جیمیل در اختیارتان قرار دهیم.

برخی سرویس های گوگل از یک اکانت مشترک پشتیبانی می کنند بنابراین شما با تغییر رمز جیمیل خود می توانید شمار زیادی از اکانت های تان را تغییر دهید.

برای اینکه این رمز را تغییر دهید با این آموزش کوتاه از گویا آی تی با ما همراه باشید.

ابتدا وارد اکانت جیمیل خود شوید. از آن جا به سمت راست رفته و در بالا، روی گزینه ای که به صورت عکس نمایش داده می شود کلیک کنید. در واقع این گزینه همان عکسی است که شما برای پروفایل خود انتخاب کرده اید. اگر عکسی انتخاب نکرده اید، حرف اول آدرس ایمیل تان نشان داده می شود:

تغییر رمز پسورد جیمیل

روزی گزینه مای اکانت یا همان گزینه آبی رنگ کلیک کنید تا وارد مرحله بعدی شوید:

با کلیک بر این گزینه وارد صفحه ای می شوید که امکان ورود به تنظیمات را به شما می دهد. در سمت چپ با گزینه ای به نام Sign-in & security روبرو هستید که می توانید در آن قسمت به دنبال گزینه Signing in to Google باشید. با پیدا کردن این گزینه روی ان کلیک کنید تا وارد صفحه بعدی شوید:

تغییر رمز پسورد جیمیل

با کلیک بر این گزینه صفحه ای به شما نمایش داده می شود که ابتدای آن چنین نوشته شده است:

Manage your account access and security settings

از نظر تصویری تا کنون این صفحه به صورت زیر بوده است:

تغییر رمز پسورد جیمیل

در این حالت کمی اسکرول کنید و به پایین تر بیایید تا با بخش زیر روبرو شوید:

تغییر رمز پسورد جیمیل

در این حالت در مقابل پسورد عبارتی دیده می شود که نشان می دهد آخرین باز چه تاریخ و در چه ساعتی پسورد خود را تغییر داده اید. برای تغییر مجدد روی همین گزینه کلیک کنید تا وارد ادامه پروسه تغییر رمز پسورد جیمیل شوید.

در این مرحله باید پسورد اکانت جیمیل خود را مجدد وارد کنیدو در نهایت به صفحه زیر وارد شوید:

تغییر رمز پسورد جیمیل

در این جا باید پسورد جدید را وارد کنید و بعد از آن، پسورد را مجددا بنویسید و در نهایت آن را با کلیک بر دکمه آبی بالا، تثبیت کنید. بدین صورت می توانید پسورد را تغییر دهید.

سوالات و دیدگاه های خود را با ما در میان گذاشته و این مطلب را روی شبکه های اجتماعی نشر دهید.