آنر مجیک ۵ با تراشه اسنپ‌دراگون ۸ نسل ۲ و دوربین ۵۰ مگاپیکسلی در راه است

بر اساس پیش‌بینی‌ها کوالکام ضمن برگزاری اجلاس سالیانه خود از تراشه پرچم‌دار جدید این شرکت با نام اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 رونمایی خواهد کرد. این رویداد در حد فاصل روزهای 15 تا 17 نوامبر (24 الی 26 آبان ماه) برگزار خواهد شد. بر اساس پیش‌بینی‌ها کلیه تولیدکنندگان بزرگ دستگاه‌های اندرویدی به‌زودی از تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 در محصولات برتر خود استفاده خواهند کرد.

اخیرا یک افشاگر مشهور با شناسه Digital Chat Station اقدام به انتشار سری جدیدی از اطلاعات نموده و به مشخصات تراشه پرچم‌دار آینده در اسمارت‌فون آنر مجیک 5 اشاره کرده است. بر اساس گزارشات، این دستگاه مجهز به یک نمایشگر خمیده 6.8 اینچی با نرخ نوسازی بالا و قابلیت تنظیم روشنایی مبتنی بر مدولاسیون پهنای پالس خواهد بود.

از جنبه امکانات دوربین نیز آنر مجیک 5 مجهز به دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی همراه با ISP مبتنی بر هوش مصنوعی است. همچنین این اسمارت‌فون دارای گواهی حفاظتی IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب و گردوغبار بوده و از فناوری شارژ بسیار سریع 100 واتی در بستر سیم و شارژ بی‌سیم 50 واتی پشتیبانی خواهد کرد.

از سوی دیگر Digital Chat Station طی گزارشی ادعا می‌کند که گوشی تاشو جدید آنر با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 و فناوری شارژ 66 واتی در بستر سیم روانه بازار خواهد شد.

نوشته آنر مجیک 5 با تراشه اسنپ‌دراگون 8 نسل 2 و دوربین 50 مگاپیکسلی در راه است اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.