توییتر از هفته آینده برای تیک‌های آبی پول دریافت می‌کند

تیک آبی توییتر

بر اساس گزارش جدید بلومبرگ، توییتر ممکن است از هفته آینده دریافت هزینه برای تیک تایید آبی را آغاز کند. ایلان ماسک اخیراً اعلام کرد که توییتر قیمت اشتراک توییتر آبی را افزایش می‌دهد، اما آن را تغییر نیز می‌دهد. با ما در آی‌تی‌رسان همراه باشید.

این اشتراک شامل نشان «تأیید شده» است که برخی از ویژگی‌های عمومی در توییتر دارند. دیگر رایگان نخواهد بود، زیرا باید 8 دلار در ماه برای آن بپردازید. با این حال، تعدادی هدیه اضافی نیز در آن اشتراک گنجانده خواهد شد.

ایلان ماسک اخیراً پس از تصاحب ۴۴ میلیارد دلاری خود در توییتر این موضوع را اعلام کرد. همانطور که گفته شد، ما نمی‌دانستیم که قانون جدید چه زمانی اجرا می‌شود، اما به نظر می‌رسد که برای هفته آینده برنامه‌ریزی شده است. به طور دقیق‌تر، ممکن است شاهد اجرای آن‌ها از دوشنبه 7 نوامبر باشیم.
نکته‌ای که باید به آن توجه داشت این است که افرادی که قبلاً تأیید شده‌اند، “یک دوره مهلت چند ماهه قبل از اینکه نیاز به پرداخت نشان داشته باشند یا آن را گم کنند” خواهند داشت.

ممکن است دکمه ویرایش برای همه رایگان شود

این گزارش همچنین چیزی را تأیید می‌کند که اخیراً در مورد دکمه ویرایش شنیده‌ایم. ظاهرا توییتر قصد دارد دسترسی به عملکرد ویرایش را گسترش دهد. به عبارت دیگر، قصد دارد آن را برای همه کاربران رایگان کند، و آن را از انحصار اشتراک آبی توییتر خارج کند.

اشاره شده است که امکان تغییر در این جدول زمانی وجود دارد. ایلان ماسک و مشاورانش در حال بررسی تعدادی تغییرات هستند و هیچ چیز از نظر زمانی قطعی نیست.
ایلان ماسک بدیهی است که می‌خواهد توییتر را اصلاح کند و اطمینان حاصل کند که شرکت به رشد خود ادامه می‌دهد. توییتر مشکلات خود را داشته و دارد، که ایلان ماسک سعی خواهد کرد که آن‌ها را اصلاح کند.

اخیراً گفته شده است که جریان درآمد جدید از اشتراک‌های آبی توییتر ممکن است برای پرداخت به سازندگان استفاده شود. این تنها یکی از تغییراتی است که در ادامه اعمال خواهد شد.

ایلان ماسک واقعاً وقت خود را برای ایجاد تغییرات تلف نکرد. او نه تنها به محض تصدی این شرکت، مدیران ارشد توییتر را اخراج کرد، بلکه قبلاً درباره تغییرات زیادی در شرکت صحبت کرده بود. به عنوان یادآوری، تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک تنها چند روز قبل نهایی شد.

نوشته توییتر از هفته آینده برای تیک‌های آبی پول دریافت می‌کند اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.