آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا برای ایسوس زنفون ۳ دیلاکس آغاز شد

ایسوس زنفون 3 دیلاکس
کمپانی ایسوس شروع به انتشار آپدیت اندروید ۷ نوقا برای کاربران گوشی‌های زنفون ۳ دیلاکس خود کرده و گفته است که تا یک هفته دیگر تمامی کاربران زنفون ۳ دیلاکس می توانند از این آپدیت استفاده کنند. در ادامه با تکرا همراه باشید.

ایسوس در فروش گوشی‌های زنفون ۳ خود در آمریکا به دلیل این که گوشی‌هایش اندکی دیر انتشار یاقتند، خیلی موفق نبود؛ اما با این وجود گوشی‌های زنفون ۳ دیلاکس (ZenFone 3 Deluxe) توانستند فروش خوبی داشته باشند. چرا که این کمپانی تایوانی آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا را برای این گوشی هایش در نظر گرفته است.

اگر شما صاحب یکی از این گوشی های هوشمند گران قیمت هستید، به شما این مژده را می دهیم که کمپانی ایسوس شروع به انتشار آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا بر روی گوشی های زنفون ۳ دیلاکس کرده است. اگر بخواهیم دقیق تر بگوییم، این آپدیت برای مدل های ZS550KL انتشار یافته است.

جدای از تغییرات معمولی اندروید ۷ نوقا مانند نسخه ارتقا یافته‌ای از حالت Doze و امکان تقسیم صفحه نمایش بین دو اپلیکیشن، ایسوس هم تغییرات کوچکی برای کاربران خود ایجاد کرده است.

در این آپدیت اپلیکیشن‌ها و گزینه‌های Auto Wizard، Splendid، به روزرسانی سیستم و میان‌بر چراغ قوه نیز اضافه و بی استفاده هستند که از منوی اپلیکیشن‌ها حذف شده‌اند. اگر چراغ قوه ایسوس خود را قبل از این که به اندروید ۷ نوقا آپدیت کنید، از طریق گوگل پلی آپدیت کرده‌اید، همچنان این امکان را دارید که اپلیکیشن چراغ قوه را از منوی اپلیکیشن‌های خود انتخاب و استفاده کنید.

طبق اخبار انتشار یافته از کمپانی ایسوس، انتشار این آپدیت بر گوشی‌های موجود در دست کاربران تقریبا یک هفته به طول خواهد انجامید؛ اما اگر پس از یک هفته باز هم آپدیت را دریافت نکردید، می‌توانید به تنظیمات گوشی خود مراجعه کرده، گزینه About را انتخاب کنید و از طریق System update، این آپدیت جدید را دریافت کنید.

 

ASUS-Zenfone-3-Deluxe-Review-22-840x560 160531-asus-zenfone-3-deluxe-hands-on-02 Asus-ZenFone-3-Deluxe-Review-1000x568 zenfone-3-deluxe-review-headphone-jack-420-90 imgasus-zenfone-3-deluxe-qualcomm-snapdragon-821-soc-released-taiwan-when-will-it-come-india 5bdd1a6cea894efcb214109c016c66455d5c092d 2016092017281895375 Asus-ZenFone-3-Deluxe Asus-ZenFone-3-Deluxe

.

منبع: Phonearena 

نوشته آپدیت اندروید ۷.۰ نوقا برای ایسوس زنفون ۳ دیلاکس آغاز شد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.