آپدیت اندروید ۱۳ برای سامسونگ گلکسی A53 منتشر شد

سامسونگ به سرعت در حال گسترش دسترسی کاربران اسمارت‌فون‌های خود به جدیدترین نسخه رابط کاربری اختصاصی کمپانی موسوم به One UI 5.0 است. امروز اولین مدل میان‌رده به فهرست دستگاه‌های دریافت‌کننده One UI 5.0 اضافه شده است. مطابق برنامه‌ریزی پیش‌‌تر انجام شده، آپدیت اندروید 13 برای سامسونگ گلکسی A53 در ماه نوامبر منتشر شده است.

ظاهرا هلند نخستین بازاری است که این به‌روزرسانی در آن منتشر شده است. با این‌حال در صورت عدم بروز مشکلات جدی انتظار می‌رود که این آپدیت طی روزهای آینده در تعداد بیش‌تری از بازارها قابل دسترس باشد.

بر اساس تصاویر اسکرین‌شات که به دست وبسایت GalaxyClub رسیده است؛ فیرم‌ور جدید دارای شماره ساخت A536BXXU4BVJG است. همچنین حجم کلی پکیج One UI 5.0 برابر با 2020 مگابایت است. این بسته شامل آپدیت‌هایی برای تمامی اپلیکیشن‌های اصلی سامسونگ و همچنین پچ امنیتی اکتبر 2022 است.

اینترفیس جدید سامسونگ مبتنی بر اندروید 13 با قابلیت جدید سفارشی‌سازی لاک اسکرین، پیشنهادات هوشمندانه‌تر اپلیکیشن‌ها و ویجت‌ها و مشخصه جدید Modes در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. مشخصه Modes امکان اعمال تنظیمات سفارشی روی گوشی طی بازه‌های زمانی خاصی از روز را فراهم می‌کند.

سامسونگ گلکسی A53 با رابط کاربری One UI 5.0

نوشته آپدیت اندروید 13 برای سامسونگ گلکسی A53 منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.