مشخصات احتمالی اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد CE 3 منتشر شد

وان‌پلاس نورد CE 2 در فوریه سال 2022 روانه بازار شد و در ادامه وان‌پلاس نورد CE 2 لایت 5G نیز طی ماه آوریل در دسترس مشتریان قرار گرفت. اکنون انتظار می‌رود که مدل جدید این خانواده در اوایل سال 2023 عرضه شود.

یک افشاگر مشهور با شناسه OnLeaks اخیرا فهرستی جدید از مشخصات کلیدی وان‌پلاس نورد CE 3 را با مخاطبان خود به اشتراک گذاشته است. این فهرست نشان می‌دهد که اسمارت‌فون آینده بخش عمده‌ای از ساختار هویتی خود را از وان‌پلاس نورد CE 2 لایت 5G به ارث خواهد برد.

بر اساس شنیده‌ها وان‌پلاس نورد CE 3 مجهز به یک نمایشگر بزرگ 6.7 اینچی LCD با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. توان پردازشی این اسمارت‌فون از طریق تراشه اسنپدراگون 695 کوالکام در کنار 8 یا 12 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی تامین خواهد شد.

سیستم دوربین وان‌پلاس نورد CE 3 مورد بازنگری اساسی قرار گرفته و مجهز به دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی، ماژول ماکرو 2 مگاپیکسلی و حسگر تشخیص عمق 2 مگاپیکسلی خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که این اسمارت‌فون به‌همراه یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی روانه بازار شود. این دستگاه احتمالا مجهز به اسکنر اثرانگشت روی لبه جانبی بدنه خود خواهد بود.

وان‌پلاس نورد CE 3 احتمالا در 3 ماهه اول یا دوم سال 2023 عرضه خواهد شد. در حال حاضر جزئیات مربوط به قیمت‌گذاری و زمان عرضه این محصول کماکان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

وان‌پلاس نورد CE 2 لایت 5G

نوشته مشخصات احتمالی اسمارت‌فون وان‌پلاس نورد CE 3 منتشر شد اولین بار در آی‌ تی‌ رسان منتشر شد.