آپدیت جدید اندروید نوقا برای گلکسی S6 اج پلاس در حال آزمایش است

آپدیت جدید اندروید نوقا
آپدیت جدید اندروید نوقا برای گوشی های سامسونگ در راه است. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

آن دسته از کاربرانی که از گوشی های سامسونگ گلکسی اس ۶، اس ۶ اج و گلکسی اس ۶ اج پلاس استفاده می کنند، لازم نیست که درباره آپدیت جدید اندروید نوقا برای دستگاه های خود نگران باشند؛ چرا که شرکت سامسونگ به طور رسمی اعلام کرده که قصد دارد این آپدیت جدید از سیستم عامل اندروید نوقا را برای این سه دستگاه از محصولات خود ارائه کند.

در ادامه این شرکت افزوده است که به احتمال زیاد این به روزرسانی در نیمه اول سال ۲۰۱۷ میلادی به دست کاربران خواهد رسید، هرچند که این کمپانی از اعلام تاریخ دقیق سر باز زده است. هم اکنون هر سه این دستگاه ها برای تست آزمایش اندروید نوقا جدید در حال استفاده هستند هر چند که گلکسی اس ۶ اج پلاس آخرین گوشی ای بود که به این پروژه ملحق شد. البته این خبر خوبی است که قرار است بزرگ ترین سایز این گوشی ها نیز به اندروید ۷.۰ مجهز شود.

آپدیت جدید اندروید نوقا

لازم به ذکر است که گوشی های قدیمی تر شرکت سامسونگ نیز بعد این سه گوشی به تدریج در همان نیمه اول سال ۲۰۱۷ مجهز به این نسخه از سیستم عامل اندروید نوقا خواهند شد از این گوشی ها می توان به گلکسی نوت ۵، گلکسی تب ای، گلکسی تب اس ۲، گلکسی ای ۳ و گلکسی ای ۸ اشاره کرد.

.

منبع: phonearena

نوشته آپدیت جدید اندروید نوقا برای گلکسی S6 اج پلاس در حال آزمایش است اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.