آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز تغییرات بزرگی را برای علاقه‌مندان ارائه خواهد کرد

آپدیت جدید بازی کلش آو کلنز

با فرا رسیدن سال نوی میلادی و شروع کریسمس آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز تغییرات بزرگی را برای علاقه‌مندان ارائه خواهد کرد. از این تغیرات می شود به میدان ها و ۴ کارت جدید اشاره کرد. برای بررسی بیشتر این موضوع در ادامه با تکرا همراه باشید.

بلاخره پس از بحث ها و شایعات فراوانی که در مورد آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز منتشر شده بود ، شرکت تولید کننده این بازی نسخه جدید این بازی ها را برای تمامی سیستم عامل های موجود گوشی های هوشمند ارائه کرد. نسخه جدید منتشر شده در ماه دسامبر ، قابلیت های بازی جدید را به این برنامه اضافه کرده و با ارتقا سطح کلی عملکرد این بازی، توانسته تعادل خوبی را در این بازی ایجاد کند.

در میان تغییراتی که در این نسخه جدید به چشم می خورد، می توان به چالش دوئل برای تاج، روی داد خزانه داری کلن که از ۱۹ دسامبر آغاز می شود و همچنین چالش الکترو ویزارد که در ۲۳ ماه دسامبر ارائه می شود، اشاره کرد.
همچنین اعلام شده است که در نسخه جدید بازی کلش آف کلنز هزینه کارت های حماسی کاهش یافته است و تعداد آنها در صندوق های خزانه داری افزایش پیدا کرده است.  این صندوق های خزانه داری (epic chests) هم اکنون با محدوده منحصر به فرد هر بازیکن سنجیده می شود.

یک محدوده جنگلی دیگر نیز به این بازی اضافه شده است که در تاریخ ۱۳ ژانویه سال ۲۰۱۷ باز خواهد شد. چهار کارت جدید هم برای بازیکنان کلش آف کلنز ارائه شده است. البته باید به این نکته نیز اشاره کنیم که هر دو هفته، یکی از این کارت ها به کاربران ارائه خواهد شد.

همان طور که قبلا نیز یه این موضوع اشاره کردیم، این بازی از خیلی جهات ارتقا پیدا کرده است که از آنها می شود به چالش های جدید اضافه شده به این بازی که می شود در نبردهای دوستانه از آنها استفاده کرد، اشاره کرد. زنگ افسانه ای جدیدی نیز هنگام خرید کارت های جدید به بازیکن داده می شود که در فروشگاه این بازی برای خرید موجود است.

بازیکنان پس از دریافت نسخه جدید این بازی می توانند خلاصه ای ازمحتویات صندوق های خود را هنگام باز کردن آنها مشاهده کنند. همچنین صندوق دریافت (inbox) به نام خبرهای رویال نیز تغییر یافته است. بازیکنان این بازی می توانند در نسخه جدید از ظاهر تازه این بازی نیز لذت ببرند.

همان طور که می دانید تنظیمات جدیدی برای کارت های این بازی اعمال شده است. شما می توانید تغییرات آن ها را به طور جزئی تری از این لینک پی گیری کنید.

clash-of-clans-for-android8 clash-of-clans-for-android9 clash-of-clans-for-android10 clash-of-clans-for-android11 clash-of-clans-for-android12 clash-of-clans-for-android13 clash-of-clans-for-android

.

منبع : phoneArena

نوشته آپدیت جدید بازی کلش آف کلنز تغییرات بزرگی را برای علاقه‌مندان ارائه خواهد کرد اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.