آپدیت جدید تقویم گوگل برای دستگاه‌های iOS، ویجت‌های روز را اضافه می‌کند

شرکت گوگل تنها در تولید اپلیکیشن‌های اندروید فعالیت نمی‌کند بلکه رقیبی جدی برای شرکت‌هایی که نرم‌افزارهای سیستم‌عامل iOS را تولید می‌کنند نیز محسوب می‌شود. در این مقاله در مورد برنامه تقویم گوگل صحبت خواهیم نمود که برای سیستم‌عامل iOS ساخته‌شده و با آپدیت جدید خود، رقیبی جدی برای همتای خود، تقویم اپل است.

اگر از کاربرانی هستید که علاقه چندانی به اپلیکیشن تقویم اپل برای iOS ندارید، شاید خوشحال شوید که کمپانی گوگل برای رقابت یک اپلیکیشن مشابه با به‌روزرسانی و ویژگی‌های جدیدی برای iOS ارائه‌ کرده است.

اپلیکیشن جدید تقویم گوگل با ورژن v.2.4.0 هم‌اکنون برای دانلود در اپ استور وجود دارد. این اپلیکیشن ویجت‌های روزانه را برای شما در دسترس قرار می‌دهد، عملی که تا قبل از آخرین آپدیت نمی‌توانستید انجام دهید.

به‌محض به‌روزرسانی اپلیکیشن، قادر خواهید بود با گرفتن یک ویجت در سمت راست صفحه اول گوشی و زدن گزینه Edit option آن را به این برنامه و یک روز خاص در تقویم اضافه کنید.

بااین‌حال، برخلاف اپلیکیشن کلندر اپل که در آن کاربر می‌توانست دو ویجت را اضافه نماید (بازدید روزانه و بازدید روزهای بعدی)، اپلیکیشن گوگل کلندر تنها به شما امکان بازدید یکی از این دو را می دهد. در واقع تنها ویجتی که بر روی تقویم خود برنامه‌ریزی نموده‌اید نمایش داده می‌شود.

تقویم گوگل

شما به‌صورت معمول می‌توانید تنها دو رخداد مهم را در یک روز ثبت کنید اما اگر شما در یک روز خاص در تقویم خود بیش از دو اتفاق مهم دارید، نرم‌افزار به شما این امکان را می‌دهد که با فشردن گزینه “Show more” و انتخاب next two level در لیست به این مهم دست پیدا کنید.

علاوه‌بر این، ویجت روز جدید به‌صورت کامل تاچ سه‌بعدی را پشتیبانی می‌کند که می‌توانید با فشردن یک‌بار بر روی صفحه بر آن نگاهی داشته باشید.

نوشته آپدیت جدید تقویم گوگل برای دستگاه‌های iOS، ویجت‌های روز را اضافه می‌کند اولین بار در پدیدار شد.