آیا دکمه اصلی شیائومی می ۶ مشکلی دارد؟

آیا دکمه اصلی شیائومی می 6 مشکلی دارد؟
اگر اخبار مربوط به گوشی شیائومی می ۶ را پیگیری کرده باشید، می‌دانید که این دستگاه تا ۶ روز دیگر به طور رسمی معرفی خواهد شد. پرچم‌دار جدید شیائومی با ویژگی‌های زیادی همراه خواهد بود که یکی از آنها وجود تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ کوالکام است؛ اما در این مطلب به دکمه اصلی شیائومی می ۶ خواهیم پرداخت، دکمه‌ای که هم به عنوان دکمه اصلی این گوشی بوده و هم به عنوان یک اسکنر اثر انگشت، کارایی خواهد داشت.

تحلیلگر Sun Changxu، دیروز نشان داد که گوشی شیائومی می ۶ به یک اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک شبیه به گوشی هواوی پی ۱۰ خواهد بود. این اسکنر در زیر شیشه جلو تعبیه شده و نیازی به هیچ برشی بر روی تلفن نبوده است. با این حال، کمپانی سازنده برای آنکه کاربر از محل آن مطمئن شود، گودی را بر روی آن ایجاد کرده است.

از آنجا که این اسکنر به عنوان دکمه هوم نیز انجام وظیفه کرده و نمی‌توان آن را فشار داد، به همین دلیل یک موتور خطی برای آن در نظر گرفته شده تا بتواند بازخورد ارتعاشی خوبی ارائه دهد. این دقیقا همان فناوری است که اپل در ساخت آیفون ۷ از آن استفاده کرده است.

شخص دیگری نیز درباره دکمه اصلی شیائومی می 6 اظهار نظر کرده است، این فرد که با اکانت Mocha RQ@ پستی را در ویبو منتشر کرده، به این نکته اشاره کرده است که در دکمه اصلی شیائومی می 6 مشکلی وجود دارد.

اما شخص دیگری نیز درباره دکمه اصلی شیائومی می ۶ اظهار نظر کرده است، این فرد که با اکانت Mocha RQ@ پستی را در ویبو منتشر کرده، به این نکته اشاره کرده است که در دکمه اصلی شیائومی می ۶ مشکلی وجود دارد.

بر اساس این پست به اشتراک گذاشته شده در ویبو، موتور خطی که در آیفون ۷ پلاس به کار گرفته شده است، قیمتی در حدود ۱۰ دلار دارد؛ اما قیمت موتور خطی قرار گرفته در زیر دکمه هوم شیائومی می ۶ کمتر از ۱ دلار است!

قیمت ارزان این قطعه بدون شک به معنای قدرت کمتر این موتور خواهد بود و اگر چنین چیزی درست باشد، می‌توان برداشت کرد که بازخورد ارتعاشی دکمه هوم این گوشی نسبت به دکمه اصلی آیفون ۷ به مراتب کمتر و ضعیف تر است.

.

منبع: gizmochina

نوشته آیا دکمه اصلی شیائومی می ۶ مشکلی دارد؟ اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.