آیا شایعات در مورد گلکسی اس ۷ حقیقت دارند؟

شایعات گلکسی اس 7 بر اساس نمونه های اولیه مختلف ایجاد شده بوجود آمده است که شاید هیچ وقت محقق نشود.

شایعات گلکسی اس ۷ بر اساس نمونه های اولیه مختلف ایجاد شده بوجود آمده است که شاید هیچ وقت محقق نشود.
جریان شایعات اخیر در مورد گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج به گونه ای پیش رفته است که نشان می دهد گوشی های هوشمند گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج کامل ترین گوشی هوشمندی هستند که سامسونگ تا کنون ساخته است. مقاومت در برابر آب، درگاه کارت حافظه میکرو اس دی، باتری فوق العاده بزرگ (به خصوص برای یک گوشی ۵.۱ اینچی)، پردازنده عالی، صفحه نمایش بی نقص سامسونگ، ۴ گیگابایت حافظه رم، نرم افزار سریع و بهینه سازی شده، دوربین های درخشان با عملکرد عالی در نور کم و همه ی مشخصات گفته شده با همان قیمت پرچمداران قبلی از جمله شایعاتیاست که تا کنون در مورد گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج شنیده ایم. پرچمداران  سال ۲۰۱۵ سامسونگ از بسیاری جهات عالی بودند و با وجود اخبار فاش شده، شاید این طور فکر کنید که تمام کاستی های آنها نیز در پرچمدار جدید برطرف خواهد شد.
اما قبل از اینکه هیجان زده شویم، باید در نظر داشته باشیم که سامسونگ (و تولید کنندگان دیگر) نمونه های اولیه بسیاری از یک پرچمدار را در طول توسعه، قبل از تولید محصول نهایی، ایجاد می کنند و بر روی نمونه های اولیه مختلف کار می کند تا اهداف خود را محقق سازند. تمام شایعاتی که اکنون وجود دارند، تا پایان چرخه ی تولید کاملا قابل استناد نیستند.
سامسونگ در زمان های اخیر در به پنهان کردن مشخصات دستگاه های آینده خود، سهل انگاری داشته است اما تا زمانی که این شرکت طی یک اعلام رسمی در رویداد آنپک خود پرچمدارش را معرفی نکرده باشد، نمی توان مطمئن بود که شایعات درست باشند. در مورد گلکسی اس ۷ و گلکسی اس ۷ اج اطلاعات خیلی خوبی وجود دارد و در صورت تحقق بسیار عالی خواهد، ولی این احتمال نیز وجود دارد که برخی از آن ها بر مبنای نمونه های اولیه باشند که هیچ وقت عرضه نخواهند شد.

نوشته آیا شایعات در مورد گلکسی اس ۷ حقیقت دارند؟ اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.