آیا صفحه کیفیت نمایشگر بلک بری پریو از دیگر پرچمداران بالاتر است؟

بلک بری نیز در آخرین پست وبلاگ خود پریو را در مقایسه با گوشی های رقیب بالاتر دانسته است.

تولید کنندگان تجهیزات اصلی همیشه دستگاه های خود را بالاتر از رقبا می دانند، و بلک بری نیز در آخرین پست وبلاگ خود پریو را در مقایسه با گوشی های رقیب بالاتر دانسته است.
هر چند این تولید کننده کانادایی گوشی های هوشمند، به واسطه ی امنیت بسیار بالای ابزارهای خود مشهور شده، با پرچمدار جدیدش، صفحه نمایش فوق العاده ای نیز عرضه کرده است. در یکی از پست های وبلاگ بلک بری، این شرکت صفحه نمایش دستگاه خود را در رقابت با صفحه نمایش پرچمداران پرمیوم وان پلاس، اچ تی سی، موتورولا، نوکیا و سونی قرار می دهد.
بلک بری آخرین گوشی خود را با سری پرمیوم اپل، یعنی آیفون ۶S و آیفون ۶S پلاس مقایسه کرده است. این سازنده برای مقایسه بلک بری پریو با آیفون های جدید اپل، مجبور شد با اعداد و ارقام بازی کند؛ رزولوشن پریو از تمام دستگاه ها بالاتر است. با بکار بستن صفحه نمایشی با کیفیت تصویر ۳،۶۸۶،۴۰۰ پیکسل و با تراکم پیکسل دقیق ۵۴۰ پیکسل در اینچ، ارائه ی کیفیت بهتر در نمایش، تعجب آور نیست.
در زمینه کیفیت صفحه نمایش، نزدیکترین رقیب بلک بری پریو، اچ تی سی وان M9با تراکم پیکسل ۴۴۱ پیکسل در اینچ بوده است. پس از آنها، لومیا ۹۳۰ (با تراکم پیکسل ۴۴۰ پیکسل در اینچ)، وان پلاس ۲ و آیفون ۶s پلاس (با تراکم پیکسل ۴۴۱ پیکسل در اینچ) و موتورولا موتو جی و آیفون ۶s (با تراکم پیکسل ۳۲۶ پیکسل در اینچ) در رتبه های بعدی قرار دارند. آخرین گوشی هوشمندی که با بلک بری پریو مقایسه شد، سونی اکسپریا Z5 کامپکت با تراکم پیکسل ۳۲۳ پیکسل در اینچ است.
آنچه این سازنده کانادایی فراموش کرده این است که گوشی های رقیب ذکر شده، نمونه ی خوبی در زمینه مقایسه ی صفحه نمایش نیستند. رقبای واقعی برای مقایسه با صفحه نمایش گوشی بلک بری پریو، گوشی های سامسونگ گلکسی S6 با تراکم پیکسل ۵۷۷ پیکسل در اینچ در یک نمایشگر ۵.۱ اینچی و گوشی ال جی جی ۴ با تراکم پیکسل ۵۳۸ پیکسل در اینچی صفحه نمایش، هستند.
اگر روش مغرضانه ی این شرکت برای مقایسه را نادیده بگیریم، کیفیت صفحه نمایش گوشی بلک بری پریو غیر قابل انکار است.
بررسی ها نشان می دهند که این صفحه نمایش رنگ های روشن را وارد ناحیه فوق اشباع نمی کند و سایه های رنگی و رنجه شدن تصاویر را به همراه ندارد. تکنولوژی آمولد بکار رفته در این گوشی، به نمایش واضح تصاویر در نمایشگر آن کمک می کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techtimes


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته آیا صفحه کیفیت نمایشگر بلک بری پریو از دیگر پرچمداران بالاتر است؟ اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.