ابعاد آیفون ۷ اس و ایفون ۷ اس پلاس مشخص شد؛ به شارژ بی سیم مجددا اشاره شد

ابعاد آیفون 7 اس و ایفون 7 اس پلاس مشخص شد؛ به شارژ بی سیم مجددا اشاره شد
انتظار می‌رود که اپل تا چند هفته دیگر گوشی‌های هوشمند جدید خود را به بازار عرضه کند و امروز اطلاعات تازه‌ای منتشر شده که ابعاد آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس را نشان می‌دهد. شباهت به نسل قبلی بسیار زیاد است.

با اینکه اندازه‌ها شبیه به ابعاد آیفون ۷ است، اما تا حدودی تفاوت‌های اندکی دیده می‌شود. ابعاد آیفون ۷ اس و آیفون ۷ اس پلاس نشان می‌دهد که این دستگاه‌ها کمنی بلندتر، پهن‌تر و ضخیم‌تر از نسل قبلی است، اما آنقدر این تفاوت‌ها اندک است که به وضوح قابل مشاهده نخواهد بود.

ابعاد آیفون 7 اس

ابعاد آیفون ۷ اس از این قرار است: ۷.۲۱ میلی‌متر ضخامت، ۶۷.۲۶ میلی‌متر پهنا و ۱۳۸.۴۴ میلی‌متر درازا گستردگی اندازه این گوشی را نشان می‌دهد. در مقایسه با اندازه‌ آیفون ۷ که در ابعاد ۷.۱ در ۶۷.۱ در ۱۳۸.۳ میلی‌متر گسترده شده، مشخص می‌شود که تغییر چندانی انجام نشده است.

ابعاد آیفون 7 اس پلاس

از سوی دیگر ابعاد آیفون ۷ اس پلاس نشان می‌دهد که این گوشی هوشمند با ۷.۴۱ میلی‌متر ضخامت، ۷۸.۱ میلی‌متر پهنا و ۱۵۸.۳۷ میلی‌متر درازا خودنمایی خواهد کرد. اگر این ابعاد را با اندازه‌های ۷.۳ در ۷۷.۹ در ۱۵۸.۲ میلی‌متری آیفون ۷ پلاس سال گذشته مقایسه کنید، در خواهید یافت که تفاوت‌ها بسیار ناچیز است.

در کنار انتشار ابعاد آیفون ۷ اس و ۷ اس پلاس به دو نکته دیگر نیز اشاره شده است. این دو دستگاه از بدنه‌ای شیشه‌ای برخوردار بوده و از قابلیت شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می‌کنند.

اپل پیش از این نیز اعلام کرده بود که برای ساخت آیفون‌های ۲۰۱۷ خود از شیشه استفاده خواهد کرد. این موضوع شامل آیفون ۸ -آیفون ایکس یا آیفون پرو و یا هر نام دیگری که این کمپانی برای گوشی پرچمدار جدیدش انتخاب کند- نیز خواهد شد. دلیل استفاده از شیشه در ساختار این دستگاه بیشتر به خاطر پشتیبانی از شارژ بی سیم عنوان شده است.

علی‌رغم شایعات گذشته که حاکی از پشتیبانی شارژ بی سیم آیفون ۸ در سراسر اتاق می‌داد، این ویژگی چیز جدیدی در چنته نخواهد داشت. یک شارژ القایی سنتی که گویا از سرعت شارژ چندانی نیز برخوردار نیست.

هر سه گوشی آیفون جدید اپل در تاریخ ۱۲ سپتامبر (۲۱ شهریور ماه) رونمایی خواهند شد. پیش فروش آنها در ۱۵ سپتامبر آغاز شده و مدت کمی بعد از آن به بازارهای جهانی عرضه خواهند شد. منتظر محصولات جدید غول کوپرتینو باشید.

.

منبع: softpedia

مطلب ابعاد آیفون ۷ اس و ایفون ۷ اس پلاس مشخص شد؛ به شارژ بی سیم مجددا اشاره شد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.