احتمالا به‌زودی نوتیفیکیشن‌های اینستاگرام در فیس‌بوک هم نشان داده خواهند شد

نوتیفیکیشن‌های فیسبوک و اینستاگرام

شاید اینستاگرام و فیس‌بوک دو سرویس جداگانه باشند، اما در پس پرده همکاری این دو شرکت قابل توجه است. همیشه کاربران اینستاگرام قابلیت‌های جدید را آزمایش کرده و اگر از آن‌ها استقبال شد، این قابلیت به فیس‌بوک افزوده می‌شود. اشتراک‌گذاری پست‌های اینستاگرام در فیس‌بوک هم کار بسیار ساده‌ای است و فقط به یک تپ ساده احتیاج دارد.

درست همانند نزدیک شدن اپ‌های فیس‌بوک و فیس‌بوک مسنجر، این احتمال نیز وجود دارد که اینستاگرام هم با فیس‌بوک بیش از پیش ادغام شود. براساس گزارش تک‌کرانچ، این شرکت سعی دارد نوتیفیکیشن‌های تمام اپ‌های تحت اختیار خودش را در همان اپ فیس‌بوک به نمایش بگذارد تا کاربران بتوانند از همان جا به همه نوتیفیکیشن‌های خود دسترسی داشته باشند.

این ویژگی در واقع یک افزونه برای نوتیفیکیشن‌های مسنجر فیس‌بوک بوده که در سمت راست و بالای اپ فیس‌بوک نمایان می‌شود. در این ویژگی آزمایشی، به جای اینکه فیس‌بوک فقط شما را در جریان پیام‌های مسنجر قرار دهد، یک منوی پاپ آپ را به نمایش می‌گذارد و در آن تمام نوتیفیکیشن‌های خوانده نشده شما در اپ‌های فیس‌بوک، مسنجر و اینستاگرام را نشان می‌دهد و به شما اعلام می‌کند که چه مواردی را از دست داده‌اید.

یکی از سخنگوهای فیس‌بوک در این رابطه گفته است:

ما در حال آزمایش یک ویژگی هستیم که به کاربران‌مان اجازه می‌دهد ساده‌تر و آسان‌تر از گذشته با افراد و اطلاعات مورد علاقه خودشان ارتباط برقرار کنند. ما در واقع در تلاش هستیم تا به کاربران اجازه دهیم راحت‌تر از قبل بین اپ‌های فیس‌بوک، مسنجر و اینستاگرام جابه‌جا شوند.

برای فیس‌بوک این موضوع خیلی ساده است، به کاربران یادآوری کن چه مواردی را از دست داده‌اند تا آن‌ها هم زمان بیشتری در این اپ‌ها باقی بمانند و تبلیغات بیشتری را مشاهده نمایند.

نوشته احتمالا به‌زودی نوتیفیکیشن‌های اینستاگرام در فیس‌بوک هم نشان داده خواهند شد اولین بار در پدیدار شد.