ارتقای مدل‌های مختلف اکسپریا به اندروید پای، از هفته آینده شروع می‌شود

Android-P-9.0-Xperia-XZ2-XZ2-Compact ارتقای مدل‌های مختلف اکسپریا به اندروید پای، از هفته آینده شروع می‌شود

در اوایل ماه آگوست 2018، گوگل عرضه نسخه اصلی اندروید پای برای گوشی‌های نسل اول و دوم پیکسل را آغاز کرد. در ادامه رسما تایید شد که برخی از گوشی‌های هوشمند شرکت سونی نیز تا ماه نوامبر این به‌روزرسانی نرم‌افزاری را دریافت خواهند نمود. ولی سورپرایز!

Android-Pie-updates-are-coming-for-three-more-Sony-phones-this-month-XZ2-Premium-in-November ارتقای مدل‌های مختلف اکسپریا به اندروید پای، از هفته آینده شروع می‌شود

لازم نیست تا یک ماه دیگر صبر کنید، کاربران گوشی‌های اکسپریا XZ2 و XZ2 کامپکت، خیلی زودتر از داشتن قابلیت‌های اندروید 9.0 بهره‌مند خواهند شد. البته لازم به ذکر نیست که به گوشی گران‌قیمت اکسپریا XZ3 نیز یک تکه از این پای خوشمزه خواهد رسید. بعد از آن هم نوبت یکی از قهرمانان سنگین وزن اندروید اوریو خواهد شد که از تاریخ 26 اکتبر به بعد سهم خود را از این دست‌پخت مهندسان گوگل دریافت کند. سه مدل “رده پریمیوم” واجد شرایط تجهیز به اندروید پای هستند.

در هفته آینده سه هندست خوش‌شانس دیگر شامل اکسپریا XZ پریمیوم، XZ1 و XZ1 کامپکت در لیست واجدان شرایط قرار می‌گیرند و هر چند با اندکی تاخیر ولی سرانجام به سهم خود از این نرم‌افزار دوست‌داشتنی گوگل، می‌رسند. خب بیشتر منتظرتان نمی‌گذاریم و بی مقدمه باید بدانید که اکسپریا XZ2 پریمیوم نیز از پسرعمو‌های خود عقب نخواهد ماند و در پایان، کت و شلوار فاخر اندروید پای را بر تن خواهد کرد. هر چند نمی‌توان شکایت کرد چرا باید تا 7 نوامبر دندان روی جگر بگذارید، وقتی یادآوری کنیم که گوشی‌های پرادعای شرکت سامسونگ حتی در سال آینده نیز بعید به نظر می‌رسد بتوانند از اندروید اوریو دل بکنند!

1519631426-660x330 ارتقای مدل‌های مختلف اکسپریا به اندروید پای، از هفته آینده شروع می‌شود

البته صبر کنید هنوز بخشی از برنامه طبق زمان‌بندی قبلی سرجایش است. گوشی‌های اکسپریا XA2 و XA2 اولترا و XA2 پلاس را فراموش نکرده‌ایم. آنها نیز در آخر لیست این به‌روزرسانی جذاب قرار دارند. حقیقتا باید یک دست‌مریزاد به این غول مهربان سرزمین آفتاب بگوییم. انتشار آخرین نسخه اندروید، برای هندست‌هایی که تا پنج ماه دیگر از خط تولید خارج خواهند شد، تنها از عهده یک تیم مدیریتی بر می‌آید که هنوز هم ارزش بسیار بالایی برای کاربران و مشتریان وفادار خود قائل است. هرچند نباید از برخی اشکالات فنی، که سبب تاخیر در دریافت جدید‌ترین نسخه شیرینی آمریکایی شده بود، بگذریم.

نوشته ارتقای مدل‌های مختلف اکسپریا به اندروید پای، از هفته آینده شروع می‌شود اولین بار در وب‌سایت فناوری پدیدار شد.