اسکرین شات ال جی V10 و ال جی G4

اسکرین شات گرفتن با ال جی V10 و ال جی G4

اسکرین شات ال جی V10 و ال جی G4 هم مانند گوشی های اندرویدی دیگر، کار نسبتا ساده ای است، در گذشته نیز مقاله ای در رابطه با طریقه ی گرفتن اسکرین شات با گوشی های اندرویدی برای شما گرداوری کردیم و حال می خواهیم طریقه ی گرفتن اسکرین شات ال جی V10 و ال جی G4 را شرح دهیم. پس با تکرا همراه باشید.

ال جی V10 و ال جی G4 دو نمونه از گوشی های هوشمند رده بالا هستند که هم اکنون می توانید آنها را دریافت کنید. این دو مدل با دوربین هایی فوق العاده، صفحه نمایشی با وضوح کواد اچ دی و زنده (لزوما رنگ آن دقیق نیست) و پوسته ی اندرویدی سفارشی که از نظر سرعتی تا حد زیادی بهبود یافته، رخ نمایی می کنند.

هر دو مدل ال جی وی۱۰ و ال جی جی۴، دارای یک کلید فیزیکی در قسمت پشت گوشی هستند. اما چگونه با استفاده از این دو مدل اسکرین شات بگیریم؟ در واقع روش میانبر بر روی این گوشی هم مانند گوشی های اندرویدی دیگر است. کافیست دکمه ی پایین تنظیم صدا و دکمه ی پاور/قفل را همزمان بفشارید. اگر به اندازه ی کافی در انجام این کار ماهر باشید با یک انگشت هم می توانید این کار را انجام دهید.

هنگامی که به وسیله ی این دو مدل اسکرین شات می گیرید، کل صفحه نمایش به سرعت فلش می زند و آیکونی کوچک در قسمت مربوط به نوتیفیکیشن ها در بالای صفحه ظاهر می شود. سپس، این تصویر بر روی دایرکتوری تصاویر ذخیره می گردد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته اسکرین شات ال جی V10 و ال جی G4 اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.