افزونه وان پسورد در دسترس کاربران مرورگر مایکروسافت اج قرار می گیرد

افزونه وان پسورد در دسترس کاربران مرورگر مایکروسافت اج قرار می گیرداگر از کاربران وان پسورد (One Password) و مرورگر مایکروسافت اج هستید، می توانید از این دو برنامه در کنار یکدیگر بهره مند شوید.

از حالا به بعد تنها به استفاده از افزونه لست پس (LastPass) محدود نخواهید بود. این اپلیکیشن مدیریت رمز عبور، بالاخره پس از یک سال عبور از مراحل آزمایشی، به صورت یک افزونه در دسترس کاربران مرورگر مایکروسافت اج در ویندوز ۱۰ قرار می گیرد. این خبر در روز ۱۱ مهر ماه (۳ اکتبر) در فوروم این شرکت و سپس در مایکروسافت استور مشاهده شد.

افزونه وان پسورد در مرورگر مایکروسافت اج نیز همانند سایر مرورگرها به صورت یک آیکون در سمت راست و بالای مرورگر تعبیه شده است. این افزونه مدیریت رمز عبور می تواند تمامی پسوردها و اطلاعات کارت های بانکی شما را ذخیره کرده تا در صورت نیاز، فرم ها را به صورت اتوماتیک پر کند. وان پسورد همچنین رمزعبورهای پیچیده و منحصر به فردی را به شما پیشنهاد می کند تا از آنها در وب سایت ها و اپلیکیشن هایتان استفاده کنید. در مایکروسافت استور به این نکته اشاره شده که باید وان پسورد مناسب برای ویندوز ۶.۷ را دریافت کرده و سپس افزونه را اضافه کنید. بعد از این، تنها کاری که باید انجام دهید این است که این افزونه را در کامپیوتر خود دانلود کنید.

.

منبع: engadget

مطلب افزونه وان پسورد در دسترس کاربران مرورگر مایکروسافت اج قرار می گیرد برای اولین بار در وب سایت تکراتو - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.