الایت گروپ از یک مینی پی‌سی و مادربورد مخصوص گیم رونمایی می‌کند

(Elitegroup Computer System (ECS مادربورد مخصوص بازی Z170-LIGHTSABER و مینی ‌پی‌سی LIVA Pro را در کامپیوتکس ۲۰۱۶ معرفی می‌کند.

Z170-LIGHTSABER از تکنولوژی Killer E2400 و کنترلر اترنت گیگابایتی با عملکرد بالا استفاده می‌کند که با افزایش پهنای باند، زمان تاخیر بازی را کاهش می‌دهد. برای فراهم کردن کیفیت صدای عالی، از خازن‌های صوتی Nichicon همراه با منبع پاور مستقل که ثبات و اتکاپذیری بالا دارند، استفاده شده است. این سیستم صوتی، در مقابل نویزهای الکترومغناطیسی مقاوم است و دارای آمپلی‌فایر صوتی است تا گیمر، صدا را مطابق ذائقه خود تنظیم کند. Z170-LIGHTSABER دارای رابط بسیار قدرتمند برای USB است که تجهیزاتی که به USB قدرتمند نیاز دارند مانند هدست‌های واقعیت مجازی و کیبوردها و ماوس‌هایی که USB با زمان پاسخ ۱۰۰۰ هرتز دارند، پشتیبانی می‌کند. این مادربورد همچینن دارای هفت لامپ LED است و گیمر می‌تواند با توجه به تجهیزات و بدنه وسایل خود،‌ رنگ آن‌ها را تنظیم کند.

Z170-LIGHTSABER(1

از سال ۲۰۱۳ تاکنون مینی‌ پی‌سی‌های سری LIVA، جوایز زیادی را به خود اختصاص داده و بازخوردهای مثبتی در میان منتقدان و گیمرها داشته است. در سال ۲۰۱۶، ECS و اینتل با همکاری یکدیگر مادربورد MINI STX را به بازار ارایه کردند. حجم MINI STX حدودا ۲۹ درصد از MINI ITX کمتر است،‌ اما همان عملکرد را دارد. اندازه LIVA Pro با مادربورد MINI STX تنها ۱.۳ لیتر است! این مینی ‌پی‌سی از آخرین پردازنده‌های اینتل، خنک‌کننده‌های LGA115x و رم تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند! به این‌ها پشتیبانی از USB 3.0 با کانکتور Type-C، وایرلس و بلوتوث، درگاه نمایشگر HDMI و DisplayPort و SSD و هارد دیسک ۲.۵ اینچی را نیز اضافه کنید. LIVA Pro انعطاف و عملکرد را به بازار بازی می‌آورد تا گیمرها را راضی نگاه دارد.

LIVA-Z-3D_1

نوشته الایت گروپ از یک مینی پی‌سی و مادربورد مخصوص گیم رونمایی می‌کند اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.