صفحه نمایش آی فون در سال ۲۰۱۷ اولد خواهد بود

 تولید کنندگان صفحه نمایش گوشی در حال آماده سازی خود برای سوئیچ صفحه نمایش آی فون به یک صفحه نمایش اولد در سال 2017 هستند.تولید کنندگان صفحه نمایش گوشی در حال آماده سازی خود برای سوئیچ صفحه نمایش آی فون به یک صفحه نمایش اولد در سال ۲۰۱۷ هستند.

با تغییر طراحی عمده ای که برای نسخه ۲۰۱۷ آی فون اپل که ممکن است آی فون ۸ نامیده شود، اتفاق خواهد افتاد، تامین کنندگان اپل در حال آماده سازی خود برای آن هستند که در سالگرد دهم آی فون عرضه می شود و انتظار دارند که به یک صفحه نمایش اولد با رزولوشن بالاتر از آنچه در آی فون ۷ و آیفون ۷ پلاس استفاده می شود، مجهز باشد.

شرکتی به نام Applied Materials تجهیزاتی که برای ساخت این  صفحه نمایش استفاده می شود را سفارش داده است. فرض بر این است که تامین کنندگان اپل در پشت برخی از این خریدها هستند زیرا آنها آماده سازی برای سوئیچ اپل به یک صفحه نمایش اولد در سال ۲۰۱۷ را آغاز کرده اند. سه تامین کننده ی اپل، ال جی، سامسونگ و شرکت متعلق به فاکسکان به نام شارپ، اخیرا اعلام کرده اند که سرمایه ای را برای تکنولوژی ساخت ساخت صفحه نمایش اولد صرف کرده اند.

۷۰۰ میلیون دلار سفارش Applied Material از ماشین آلات در سه ماهه گذشته، تنها برای فروش معمولی نبوده است، سال قبل این هزینه تنها ۱۸۰ میلیون دلار بود. این میزان ماشین آلات، نشانه دیگری است برای اینکه اپل قصد دارد تغییر بزرگی در صفحه نمایش آی فون خود در سال ۲۰۱۷ پدید آورد.

جین مونستر، یکی از تحلیلگران در این باره می گوید: ” سفارشات کنونی تامین کنندگان از قالب و یا ماشین آلات ارتقاء بزرگتر آیفون در سال ۲۰۱۷ را نسبت به آنچه  پاییز امسال در آیفون ۷ شاهد خواهیم بود، نشان می دهد.”

مزایای استفاده از یک صفحه نمایش اولد این است که دیگر مانند یک صفحه نمایش LCD نیاز به بک گراند روشن ندارد. این بدان معنی است که سال ۲۰۱۷ آیفون می تواند باریک تر شود و یا حتی مزیت بهتر اینکه ممکن است فضای بیشتری برای باتری با ظرفیت بالاتر در اختیار آن قرار گیرد. حال که صحبت از باتری شد، بهتر است بدانید که صفحه نمایش اولد، نسبت به  صفحه نمایش ال سی دی، به قدرت باتری کمتری نیاز دارد.

آیفون ۶ اس صفحه نمایش  ۴.۷ اینچی ال سی دی  IPS با وضوح تصویر ۷۵۰ در ۱۳۳۴ دارد که تراکم پیکسل این صفحه نمایش  ۳۲۶ پیکسل در اینچ است. آی فون ۶ اس پلاس نیز صفحه نمایش ۵.۵ اینچی ال سی دی  IPS با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ دارد که تراکم پیکسل آن ۴۰۱ پیکسل در اینچ است. از آنجا که همه انتظار داردند که اپل صفحه نمایش آیفون را در سال آینده، به روز رسانی کند احتمالا شاهد تغییر زیادی در صفحه نمایش آی فون ۷ که در ماه سپتامبر معرفی می شود، نخواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته صفحه نمایش آی فون در سال ۲۰۱۷ اولد خواهد بود اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.