انتشار تصاویر قاب محافظ ال جی وی ۳۰ برخی مشخصات این دستگاه را فاش کرده است

انتشار تصاویر قاب محافظ ال جی وی 30 برخی مشخصات این دستگاه را فاش کرده است

به تازگی تصاویر جدیدی از قاب محافظ گوشی ال جی وی ۳۰ منتشر شده که برخی مشخصات کلیدی آن را فاش کرده است.

یکی از فروشنده های لوازم جانبی موبایل به نام MobileFun در ماه گذشته، تصاویری از قاب محافظ گوشی گلکسی نوت ۸ را فاش کرد؛ این فروشنده همچنین وظیفه ی تولید قاب های محافظ را به عهده داشت. رندرهایی که بر مبنای تصاویر این قاب ها منتشر شد، بسیار دقیق بوده و بسیاری از مشخصات آن را در اختیار هواداران قرار داد. با اینکه این موبایل هنوز راه اندازی نشده، اما بسیاری از مشخصات لو رفته با قاب های تولید شده مطابقت دارند.

حال به نظر می رسد که این تولید کننده، اینبار وظیفه ی تولید قاب های محافظ گوشی ال جی وی ۳۰ را به عهده گرفته است. تصویر اول، یک قاب شفاف از نوع Rearth Ringke Fusion است که ۱۹.۴۹ دلار قیمت دارد. قاب محافظ دوم کمی محکم تر بوده و از نوع Rearth Ringke Onyx است که با همان قیمت به فروش می رسد. این تصاویر نشان می دهند که گوشی ال جی وی ۳۰ با تنظیمات دوربین دوگانه با چیدمان افقی همراه خواهد بود؛ سنسور اثرانگشت نیز کمی پایین تر از دوربین ها قرار گرفته است.

این تصاویر نشان می دهند که گوشی ال جی وی 30 با تنظیمات دوربین دوگانه با چیدمان افقی همراه خواهد بود؛ سنسور اثرانگشت نیز کمی پایین تر از دوربین ها قرار گرفته است.

انتظار می رود گوشی ال جی وی ۳۰ در تاریخ ۳۱ آگوست (۹ شهریور) و طی رویدادی که یک روز قبل از کنفرانس IFA 2017 برگزار می شود، رونمایی شود. گفته می شود این موبایل از پنل اولد برخودار شده و از قابلیت های شارژ بیسیم بهره می برد. شایع شده که نسخه ی حافظه ی ۶۴ گیگابایتی این دستگاه با قیمت ۶۹۹ دلار به فروش می رسد.

انتظار می رود گوشی ال جی وی 30 در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) و طی رویدادی که یک روز قبل از کنفرانس IFA 2017 برگزار می شود، رونمایی شود

.

منبع: phonearena

مطلب انتشار تصاویر قاب محافظ ال جی وی ۳۰ برخی مشخصات این دستگاه را فاش کرده است برای اولین بار در وب سایت تکرا - اخبار روز تکنولوژی نوشته شده است.