انتشار تصویری از زنفون ۳ مکس فبلت ۵.۹ اینچی ایسوس

انتشار تصویری از زنفون 3 مکس فبلت 5.9 اینچی ایسوس

همان طور که می دانید شرکت تایوانی ایسوس قصد دارد تا از سری گوشی های زنفون ۳ خود در تاریخ ۳۰ می و درجریان برگزار کامپیوتکس ۲۰۱۶ رونمایی کند. اخبار و نتایج بنچمارک های مختلف حاکی از این هستند که سری زنفون ۳ حداقل دارای ۳ ورژن خواهد بود. نام این ۳ گوشی ZenFone 3، Zenfone 3 Deluxe و ZenFone 3 Max خواهد بود که در بین آنها گویا زنفون مکس قدرتمند تر خواهد بود. تصویر فوق نیز متعلق به گوشی زنفون ۳ مکس است که آن را در حال استفاده به تصویر کشیده است.

وب سایت ASUSClub نیز رندر زیر از گوشی زنفون ۳ مکس را منتشر کرده است و بیان می کند که این گوشی دارای صفحه نمایش ۵.۹ اینچی بوده و رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ فول اچ دی را ارائه می دهد.

انتشار تصویری از زنفون 3 مکس فبلت 5.9 اینچی ایسوس
همچنین گفته می شود که زنفون ۳ مکس دارای بدنه تمام فلزی و ضخامت نازک است.

پیش از این شایعه شده بود که گوشی زنفون ۳ مدل پایه خواهد بود و صفحه نمایش ۵.۵ اینچی خواهد داشت. همچنین گفته می شود که هر دو گوشی زنفون ۳ و زنفون ۳ مکس به چیپ ست اسنپدارگون ۸۲۰ مجهز خواهند بود. از طرف دیگر قرار بود که در ورژن Deluxe از چیپ ست اسنپدراگون ۶۱۵ استفاده شود و صفحه نمایش آن ۵.۹ اینچی باشد. اما گویا این گونه نیست و ورژن مکس گوشی زنفون ۳ بزگرترین صفحه نمایش را خواهد داشت.

سری زنفون ۳ قرار است در رنگ های طلایی، رز گلد، مشکی، نقره ای و سفید عرضه شود. گفته می شود بهترین مدل زنفون ۳ دارای دوربین اصلی ۲۳ مگاپیکسلی و دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی خواهد بود. رابط کاربری هر سه دستگاه نیز ZenUI مبتنی بر اندروید ۶ مارشمالو است. همان طور که گفته شد این گوشی ها در تاریخ ۳۰ می معرفی خواهند شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

نوشته انتشار تصویری از زنفون ۳ مکس فبلت ۵.۹ اینچی ایسوس اولین بار در عصر تکنولوژی - تکرا پدیدار شد.