اولین اسمارت فون پروژه تانگو به نمایشگر ۶.۴ اینچی QHD مجهز است

اولین گوشی پروژه تانگو در کنفرانس سالانه لنوو رونمایی می‌شود و مدیرعامل لنوو گفته است که این گوشی ابتدا در بازارهای بالغ عرضه می‌شود. اطلاعات زیادی از این مدل در دسترس نیست و فقط بعضی از تصاویر احتمالی رنگ آن را سیاه نشان می‌دهند. البته طبق آخرین شایعات منتشر شده می‌دانیم که این گوشی نمایشگر با کیفیتی دارد.

ایوان بلاس در توییتر خود گفته است که اولین اسمارت‌فون پروژه تانگو، نمایشگر ۶.۴ اینچی QHD دارد. پیش از این نیز مدیرعامل لنوو گفته بود که اندازه نمایشگر این گوشی کمتر از ۶.۵ اینچ است. گرچه بین ۶.۴ و ۶.۵ چندان تفاوتی وجود ندارد، اما همین نکته باعث می‌شود که بتوان بیشتر به حرف‌های بلاس اطمینان پیدا کرد. علاوه بر اندازه و مشخصات نمایشگر، نام احتمالی این گوشی نیز به بیرون درز کرده است. به احتمال زیاد این گوشی با نام لنوو PHAB2 Pro به بازار می‌آید.

به‌جز مشخصات نمایشگر و نام احتمالی، اطلاعات دیگری از این گوشی به بیرون درز نکرده است، اما چون کنفرانس لنوو نزدیک است احتمال می‌رود که در روزهای آینده شاهد درز اطلاعات بیشتری از این گوشی باشیم. قیمت احتمالی این محصول زیر ۵۰۰ دلار است و مجهز به پردازنده کوالکام اسنپدراگون است. البته اندازه ۶.۴ نمایشگر ممکن است به مزاق برخی از کاربران خوش نیاید.

نوشته اولین اسمارت فون پروژه تانگو به نمایشگر ۶.۴ اینچی QHD مجهز است اولین بار در - آی‌تی‌رسان پدیدار شد.