اولین رندر گوشی LG G6 منتشر شد؛ اما طراحی آن چنگی به دل نمی زند!

اولین رندر گوشی LG G6 منتشر شد؛ اما طراحی آن چنگی به دل نمی زند!
اولین رندر گوشی LG G6 منتشر شد. سال ۲۰۱۶ در حال سپری کردن آخرین روزهای خود است و همه کاربران و دوست‌داران دنیای تکنولوژی توجه خود را به سال جدید معطوف کرده اند تا ببینند که صنعت ساخت گوشی های هوشمند چه چیزی را برایشان به ارمغان خواهد آورد.

در حالی سامسونگ به شدت در تلاش است تا بی گناهی خود را درباره انفجارهای پی در پی گلکسی نوت ۷ ثابت کرده و اعتبار از دست رفته خود را مجددا به دست بیاورد. کمپانی ال جی نیز به همان اندازه قصد دارد تا با گوشی LG G6 فروش پایین و استقبال نه چندان خوب از گوشی ال جی جی ۵ را به دست فراموشی بسپارد.

در تبلیغات ال جی جی ۵ گفته می شد که این دستگاه با وجود ماژل باتری جریان نوینی را در عرصه ساخت تلفن های همراه ایجاد کرده و هرگز خاموش نخواهد شد؛ اما چه انتظاری می توان از گوشی ال جی جی ۶ داشت؟

اکنون به لطف انتشار خبری از شای میزاراچی (Shai Mizrachi) در وب سایت androidauthority اولین رندر گوشی LG G6 آشکار شده است. شای قبل از این نیز در ارائه رندرهایی از گوشی های پرچمدار سامسونگ و ال جی با دقت عمل کرده است.

اولین رندر گوشی LG G6 چه چیزی را نشان می دهد؟

با نگاهی به دیاگرام ال جی G5 (که در زیر آمده است) می توانید ببینید که طراحی ال جی جی ۶ تا حدودی به نسل قبلی خود شبیه است. این موضوع هم می تواند باعث خوشحالی باشد و هم سبب ناراحتی شما شود؛ فقط به این بستگی دارد که شما با چه دیدی به گوشی ال جی جی ۵ نگاه می کنید!

دیاگرام گوشی ال جی جی 5
دیاگرام گوشی ال جی جی ۵

ال جی جی ۶ انتظار می رود که کمی هم از گوشی نسل پیشین خود باریک‌تر باشد (۷۲.۴۳ میلیمتر در مقابل ضخامت ۷۳.۹ میلیمتری ال جی جی ۵). در حالی که اندازه ضخامت این دستگاه هنوز به طور رسمی تایید نشده است؛ اما می توان این انتظار را داشت که ال جی با گوشی پرچمدار جدید خود، دستگاه باریک تری را روانه بازار کند.

متاسفانه تاکنون هنوز ال جی هیچ اطلاعاتی درباره باتری ال جی جی ۶ عنوان نکرده است. اینکه آیا ماژولار بودن ال جی G5 را حفظ می کند یا تنها از یک باتری قابل تعویض به مانند گوشی ال جی وی ۲۰ استفاده خواهد کرد!؟

اگر چه هنوز هیچ توضیح دقیقی در لیست مشخصات گوشی LG G6 وجود ندارد؛ اما می توان انتظار داشت که نمایشگر آن، یک صفحه نمایش ۵.۲ تا ۵.۵ اینچی باشد که البته از رزولوشن کواد اچ دی نیز برخوردار است. تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ (حتی می توان از تراشه اسنپدراگون ۸۳۰ نیز نام برد) در آن قدرتنمایی کرده، ۴ یا ۶ گیگابایت رم داشته و یک دوربین دوگانه به مانند ال جی V20 در پنل پشتی آن خودنمایی کند.

نظر شما درباره رندر گوشی LG G6 چیست؟ شما از کدام دسته از کاربران هستید؟ آیا گوشی ال جی جی ۵ توانست شما را راضی کند؟ یا شما هم جز آن دسته از کسانی هستید که با این گوشی نتوانستند ارتباط خوبی برقرار کنند؟ بخش نظرات در زیر متعلق به شماست. عقیده خود را با ما و دیگر دوستانتان به اشتراک بگذارید.

اولین رندر گوشی LG G6

.

منبع: androidauthority

نوشته اولین رندر گوشی LG G6 منتشر شد؛ اما طراحی آن چنگی به دل نمی زند! اولین بار در تکرا - اخبار روز تکنولوژی پدیدار شد.