اوپو روی توسعه ۲ اسمارت‌فون تاشو جدید کار می‌کند

شرکت اوپو چند ماه قبل نخستین اسمارت‌فون تاشو خود با نام اوپو فایند N را به بازار عرضه کرد. اکنون کمپانی چینی روی توسعه نسل جدید گوشی‌های تاشو خود کار می‌کند و به‌دنبال عرضه آنها طی آینده‌ای نزدیک است.

بر اساس گزارش جدیدا منتشر شده توسط یک خبرچین با شناسه Digital Chat Station، اوپو روی توسعه 2 اسمارت‌فون تاشو جدید کار می‌کند که یکی از آنها دارای طراحی صدفی‌شکل بوده و دیگری از طراحی کتابی‌شکل بهره می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید که اسمارت‌فون آینده با طراحی صدفی‌شکل از ظاهری مشابه با سری گلکسی زد فلیپ سامسونگ بهره گرفته و دارای اسم رمز Dragonfly است. با این‌حال نام واقعی این هندست هنوز اعلام نشده است. ظاهرا این هندست مجهز به نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی خواهد بود. همچنین ظاهرا کمپانی چینی روی کاهش ضخامت این اسمارت‌فون و همچنین به‌کارگیری یک ساختار لولایی جدید تمرکز نموده است.

از سوی دیگر اوپو روی مدل جانشین اسمارت‌فون اوپو فایند N نیز کار می‌کند. بر اساس گزارشات این گجت تحت عنوان اوپو فایند N 2 روانه بازار شده و از نمایشگری با نرخ نوسازی 120 هرتزی استفاده خواهد کرد. این هندست به لحاظ وزن و ضخامت نسبت به مدل نسل فعلی بهینه‌سازی خواهد شد.

اوپو فایند N

همچنین گزارشات نشان می‌دهند که کمپانی چینی به‌دنبال عرضه مجموعه‌ای از اسمارت‌فون‌های پرچم‌دار با عملکرد پیشرفته طی 6 ماهه دوم سال جاری است. این دستگاه‌ها با تراشه‌های اسنپ‌دراگون کوالکام و Dimensity شرکت مدیاتک به بازار عرضه خواهند شد.

نوشته اوپو روی توسعه 2 اسمارت‌فون تاشو جدید کار می‌کند اولین بار در اخبار فناوری و موبایل پدیدار شد.